yvonnedv schreef:Rianneke schreef:En toen het mis was is de AID geweest en hun stellen met de eigenaar een plan op... Dan ga je toch niet (en zeker als je je naam er eigenlijk niet aan wilt verbinden) al die media nog aanhalen? Waar is dat dan goed voor? Om heel nederland te laten zien hoe erg die beesten er aan toe was? Om iedereen maar ahhh en zielig te laten zeggen? Want daar los je niks mee op. Dat oplossen moet de AID doen!
De AID heeft in deze gefaald anders waren die paarden nu niet dood geweest of misschien wel maar dan op een paardwaardiger manier en dat is misschien wel de reden dat Ellen de media ingeschakeld heeft. Als zij dat al zelf gedaan heeft, media staat ook zo maar ineens op je stoep.
En nu stop ik er verder mee want je schijnt toch niet te willen/kunnen begrijpen wat mensen bedoelen met een paardwaardig bestaan.
Ellen nogmaals hulde voor wat je gedaan hebt.
Stybba schreef:Rianneke schreef:Ik zeg toch ook niet dat zijn manier van paarden houden mijn manier van paarden houden is?
Jij durft dit nog manier van paarden houden te moemen?Eerder een manier van paarden verwaarlozen. Paarden redden van de slacht is een heel nobel gebaar áls je de paarden een betere kwaliteit in leven kán geven. Doodhongeren is gewoon vele malen bruter dan een paard afmaken.
stybba en yvonnedv, mijns inziens slaan jullie de spijker op zijn kop! 
Het is nu te hopen dat óf de man binnen de deadline van de AID de gestelde eisen inwilligd óf als dat niet gebeurd de paarden een paardwaardig plekje weten te vinden.
En ik denk dat dát een punt is waar we het wel allemaal mee eens zijn.
Eerder een manier van paarden verwaarlozen. Paarden redden van de slacht is een heel nobel gebaar áls je de paarden een betere kwaliteit in leven kán geven. Doodhongeren is gewoon vele malen bruter dan een paard afmaken.