Tuurlijk zal deze merrie nog steeds bereden worden, sowieso het aftrainen zal aardig wat tijd in beslag nemen, denk ik...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanW schreef:Haar eigenaar heeft zojuist de bekostiging van haar pensioen verdiend (dankzij haar overwinning), dus zij zal het echt wel krijgen![]()
Wat het rijden missen betreft, denk ik toch echt dat ze nog liever zelf zonder ruiter door een enorme wei haar kunsten vertoont, als onder het zadel, want dat is toch het mooist voor een paard?
JuravelOX schreef:Ik vraag me alleen wel af als een paard niet goed genoeg is. Waar belanden ze dan?? Gaan ze dan naar een veiling en worden verkocht? En wat doen ze dan met volbloeds in amerika?? Hier worden ze dan toch wel voor eventing gebruikt ofzo??? Kan iemand die de ins en outs van ex volbloed renpaarden weet en het mij kan vertellen??
Abeltje77 schreef:Tof zeg, en wat tof voor jockey Mike! Die was een van de jockey's in het programma op animal planet. Maakt zo'n filmpje nog wat persoonlijker als je de mens achter de jockey kent. Erg leuk!