Huertecilla schreef:Ja, maar waar laat je zeg 200.000 paarden? Dat is snel een probleemverplaatsing/-verschuiving.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanneke65 schreef:Mijn drie dochters hebben bij Quirine leren rijden. Voor een schijntje. En natuurlijk helpen ze mee met het onderhoud van materiaal en paarden. Dat doen ze graag. Sommige meisjes die nu nog bij Quirine rijden, rijden daar al tien jaar en met veel plezier. Wat een nare berichten allemaal. En natuurlijk krijgen de paarden droog hooi uit een ruif. Helaas kan ik het niet laten om te blijven reageren op deze onzin. En dit is geen schuilaccount!! Ik heb toevallig vanmiddag nog met 'shetlandbokker#18' gesproken toen de asociale buren de buurt op zijn kop aan het zetten waren.
Biancaa schreef:En HC ze had het over de paarden daar, niet over 200.000 andere paarden.... Dan kan iedereen zijn paard beter wegdoen want hier in Nederland is gewoon bijna onmogelijk om je paard normaal te kunnen neerzetten zoals de echte wensen zijn van het paard. Dit door het klimaat, door de ondergrond en gewoon de beperkte ruimte. Dus zullen we moeten roeien met de riemen die we hebben, dus soms op stal, soms op het land maar niet tot aan hun knieën in de drek...
hanneke65 schreef:Precies. Bedankt voor je reactie buurvrouw! Dat bedoel ik dus. Die zogenaamde 'politieman' heeft echt de ballen verstand van paarden. Ze hebben maar wat gedaan, opgestookt door de buurtbewoners, zonder de gevolgen hiervan in te zien. Paarden in de modder. En vandaag scheen de zon weer. En als er iets lekt.... dan wordt dat natuurlijk verholpen. Maar daar gaat het hier helemaal niet om. Het is een haataktie met alle gevolgen van dien.
russel schreef:hanneke65 schreef:Mijn drie dochters hebben bij Quirine leren rijden. Voor een schijntje. En natuurlijk helpen ze mee met het onderhoud van materiaal en paarden. Dat doen ze graag. Sommige meisjes die nu nog bij Quirine rijden, rijden daar al tien jaar en met veel plezier. Wat een nare berichten allemaal. En natuurlijk krijgen de paarden droog hooi uit een ruif. Helaas kan ik het niet laten om te blijven reageren op deze onzin. En dit is geen schuilaccount!! Ik heb toevallig vanmiddag nog met 'shetlandbokker#18' gesproken toen de asociale buren de buurt op zijn kop aan het zetten waren.
Dit is natuurlijk niet van het ene op het andere moment aan het spelen. Als jullie voor een schijntje kunnen rijden en er mee in zitten dat het zo een kant op gaat, steek de armen uit de mouwen, bouw een fatsoenlijk schuilhok en zorg voor stro er in, koop dat dan met elkaar en timmer met elkaar. Laat zand komen voor die afgekeurde paddock, ruim stront elke dag en gooi geen hooi in de drek...
Het hele zooitje met elkaar opknappen en maak er een aktie van help Q de winter door, praatjes vullen geen gaatjes!!!
Succes met het werk!!!
ponyrenfan schreef:Deze mevrouw geeft ook les met de paarden en verhuurt ze om buiten te rijden. Mijn dochter van toen 8 jaar heeft een tijdje bij haar gereden. Toen ik een keer ietsje later was om haar af te halen bleek ze haar mee naar huis te hebben genomen. Toen ik mijn dochter van 8 daar op ging halen stond zij in het pikkedonker buiten voor de deur te wachten omdat zij van deze "geweldige mevrouw" niet binnen mocht wachten. Jullie zullen begrijpen dat het gelijk EINDE OEFENING was met het paardrijden bij deze QUIRINE. Ben dus ook van mening dat ze zeer onverantwoordelijk is. Over de situatie met de paarden kan ik niet echt iets zeggen want ben daar al heel lang niet geweest.
madeliefw schreef:Maar nu is de randstadrail er helaas voor die paardjes wel en is het m.i. geen plek voor ze.
Verder stond er ergens dat de paarden dagelijks naar de duinen gaan voor ritten van 3 uur zie ik nu hierboven.
Ik vind het allemaal maar vreemd.
sporten schreef:vind het heel erg dat de eigenaar zo met haar dieren om gaat
alsof heel normaal is paarden dikke in de bagger staan
buurvrouw als politie roepen maar dat helpt zeker niet
de eigenaar is die gene die wat moet doen zeker dat de paarden droog staan
lekker als je paarden staks in de winter zo moeten blijven staan
arme dieren en denk dan ook aan mok
zou meteen heel veel zand er heen laten brengen en goed omheining
honden heb ik niet gezien