Diesel54 schreef:Bedankt voor je post Jinte! Ik heb in mijn verhaal daarom ook geschreven dat er veel onwaarheden toentertijd werden gezegd en geschreven. (in de openingspost) Zo ook over het slachtpaarden verhaal. Ik heb daarom ook mijn boek geschreven om alles een keer zwart op wit te zetten zoals het is. Ook heb ik in mijn boek het slachtpaarden verhaal aangehaald. Wij hebben die tijd de eigenaar van de paarden geprobeerd in het daglicht te zetten zoals het is. Het is ongeloofelijk wat de media voor een invloed heeft en een verkeerd beeld kan neerzetten.
Fijn dat er nog steeds mensen zoals jij zijn die het verhaal zoals het is neerzetten.
Dank je. Ik kan ook niet anders. De eigenaar is een lieve man met hart voor zijn dieren. Maar het is net zoals jij al aangeeft echt ongeloofelijk wat voor invloed de media kan hebben. Ze zitten er bovenop. Nog steeds. Ook dit jaar was Omrop Fryslan weer van de partij bij het binnenhalen van de paarden.
Ik heb je boek niet gelezen maar erg fijn om te horen dat je, zowel in je boek als toendertijd, hebt geprobeerd weer te geven zoals het echt is.