Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, en weet dus niet of het al gemeld is, maar boven mijn tabblad van internet zie ik nog wel het oude logo.
SanderD
Geplaatst: 02-09-09 16:51
Ik vind het een erg mooi logo! Het bok-idee is mooi in een strak jasje gegoten, top gedaan. Moet wel even wennen aan het italic-lettertype, heb nu de nijging om mijn hoofd schuin te houden.
Djeenie
Geplaatst: 02-09-09 16:51
Hij is heel leuk geworden
Eline
Geplaatst: 02-09-09 16:52
Die zijn niet verouderd, dat zijn collector items
Thirza en anderen: het hele paard, niet alleen de kop, is weer klikbaar om terug te gaan naar de index.
19LindA83
Geplaatst: 02-09-09 16:54
Ik had eerst de oude nog, dus toen ik dit op VN zag staan dacht ik: HUH waarom heb ik hem niet, maar na vernieuwen zie ook ik het mooie nieuwe logo! hij is hipperdehip
Tja, nieuwe logo staat er dus al ruim een uur op, maar als ik zonet niet even op home geklikt had en dit bericht zag, was het me dus niet eens opgevallen. Weet niet of dat dit nu een compliment is, eigenlijk niet he. Voor de duidelijkheid, ben deze middag zer regelmatig online geweest, telkens door opnieuw de pagina op te vragen, dus verversen is niet aan de orde
Ik eerst ook niet maar als je doet wat in de openingspost staat lukt het wel!
Ik vind hem echt ontzettend gaaf, complimenten Vond het eigenlijk heel erg jammer dat er een nieuw logo kwam maar vind deze echt 'bokt'!
Henniie
Geplaatst: 02-09-09 17:08
Het LOgo is zeker wel leuk alleen is egt heel erg weer wennen ik vind zelf toch nog wel de oude iets leuker maar dat komt denk ik ook omdat deze heel speels is ja
Pff ik vind het oude logo veel leuker.. Maarja we zullen het hiermee moeten doen!
imd
Geplaatst: 02-09-09 17:09
Ik zag het meteen, eerste wat me opviel! Hartstikke leuk, hoewel ik persoonlijk het lettertype liever anders had gezien. Maar je kunt niet iedereen tevreden houden natuurlijk (of nouja, niet tevreden.. ben super tevreden, maar je kunt niet iedereen precies geven wat die wil )