Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zap schreef:Rhodos schreef:@Zap: waarom denk jij dat het nuttig is om dergelijke filmpjes te bekijken?
Precies zoals ik al schreef
Zo kan je precies zien wat er nu WERKELIJK gebeurt in plaats van wat men DENKT wat er gebeurt.
vorame schreef:En ja zap, zijn auto heeft ook remmen en kan zo stil gaan staan aan de kant.
Heel moeilijk hoor.
vorame schreef:zap schreef:
Zo kan je precies zien wat er nu WERKELIJK gebeurt in plaats van wat men DENKT wat er gebeurt.
Zodat men nog wat meer kan af harden in het kijken van verschrikkelijke beelden en geen medeleven meer kunnen tonen omdat het zo gewoon is geworden.
zap schreef:Rhodos schreef:@Zap: waarom denk jij dat het nuttig is om dergelijke filmpjes te bekijken?
colinneke schreef:@ vorame Waarom moet die man stoppen, paard heeft er niks aan. Niemand weet hoe hij verder gereageerd heeft of verrot zich voelt nadat hij het heeft gehoord.
vorame schreef:colinneke schreef:@ vorame Waarom moet die man stoppen, paard heeft er niks aan. Niemand weet hoe hij verder gereageerd heeft of verrot zich voelt nadat hij het heeft gehoord.
omdat hij niet eens weet wat hij heeft aangereden, misschien zat erwel een ruiter op.
En als normaal mens stop je als je zoiets groots op je auto krijgr, als reactie.
Maar nee dat kost tijd.
Dat is toch walchelijk.
waarom kan een rally wagen niet stoppen?
Nee niet binnen een halve meter, maar hij heeft gewoon remmen, het is geen afgesloten baan, dus hij kan gewoon stoppen en zijn wagen naast de baan zetten.
Die auto is een auto met remmen en een stuur, net als die van ons.
Niet willen is een ander ding dan niet kunnen
Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden als mijn dierbaren om gereden worden.
maar als mijn paard omgereden wordt zonder emotie ben ik ook woest.
Rhodos schreef:zap schreef:
Maar dat ik kan zien wat er werkelijk gebeurt heeft toch geen nut? Ik heb geen mening over het gebeurde (want ik heb het niet gezien) maar wel over het feit dat ik het bespottelijk vind dat mensen blijkbaar de behoefte hebben hier naar te kijken. Dat begrijp ik werkelijk niet.
zap schreef:En dit slaat op....?
Wie toont hier geen medeleven? Weetje, misschien is het juist wel een idee om toch maar het filmpje te bekijken, want dan kunne veel mensen eens medeleven tonen voor de courours in plaats van blijven roepen dat zij schuld blamen![]()
Je hoeft het filmpje niet te zien, maar kom dan niet met rare ideeen over remmen(niet persoonlijk opvatten)
vorame schreef:Zo te horen niet, maar dan vind ik het net zo klootzakken als deze coureurs.