Anky mag definitief niet met Salinero naar Wereldbekerfinale

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:46

anky is zeker een idool en dus heeft ze ook bepaalde verplichtingen,dus niet starten omdat ze met painted black normaal gesproken niet kan winnen is wel het slechtste voorbeeld wat je aan je fans kunt geven,stel je voor dat mindere goden dit ook gaan doen ,hebben we binnenkort geen wedstrijden en dressuurruiters meer over in nederland

Anoniem

Re: Anky mag definitief niet met Salinero naar Wereldbekerfinale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:47

Ach, als Anky toch al niet de beste proef gaat laten zien, dan doet iemand anders dat wel in haar plaats en dat is ook mooi om naar te kijken. Volgens mij is Anky nu niet het schoolvoorbeeld van hoe men zich sportief gedraagt.

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:48

helemaal mee eens

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:48

JahuMulbor schreef:
Het penny gehalte van dit topic neemt weer brede vormen aan. ;(

Niet gehinderd door enige kennis van regels, etiquette of gedragsvormen zitten de Bokkers weer achter hun toetsenbord om hun
verdoemenis uit te spreken over mensen die de dressuursport in Nederland groot hebben gemaakt.

Tis dat je zo netjes schrijft en geen MSN-taal gebruikt, anders zou ik haast zeggen dat je de grootste Penny van allemaal bent :D Zeker een van de eerste leden van de Anky-fanclub ;)

Toch correct, ahum :+
Laatst bijgewerkt door Adil op 23-03-09 01:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:49

Lovely schreef:
Ach, als Anky toch al niet de beste proef gaat laten zien, dan doet iemand anders dat wel in haar plaats en dat is ook mooi om naar te kijken. Volgens mij is Anky nu niet het schoolvoorbeeld van hoe men zich sportief gedraagt.

Eens!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:00

Haha, dat lees je toch verkeerd adil ;) Het is sarcastisch bedoeld, 'niet gehinderd door enige kennis' wil hij/zij mee zeggen dat ze geen kennis hebben ;)

Ik vind het jammer dat ze niet gaat met salinero, niet omdat het anky is, maar omdat een titelverdediger er eigenlijk gewoon bij hoort te zijn, anders vind ik het gewoon zonde voor het kampioenschap (je krijgt als winnaar toch het stempel: die heeft gewonnen toen niet iedereen erbij was)
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 23-03-09 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:02

Nicole288 schreef:
Haha, dat lees je toch verkeerd adil ;) Het is sarcastisch bedoeld, 'niet gehinderd door enige kennis' wil hij/zij mee zeggen dat ze geen kennis hebben ;)

Achso :+ ! Sja, maar de toon kan ik er niet bij voelen ;) . Had hem persoonlijk anders geformuleerd....Hoewel, persoonlijk had ik gewoon HELEMAAL NIET zo'n opmerking gemaakt, maar das een ander verhaal natuurlijk ;)

In principe, als je de zin letterlijk neemt, dan beweert hij/zij dat de bokkers wel enige kennis hebben, dat hij het tegenovergestelde bedoelde snap ik wel, aar aangezien je via internet slecht gebruik kunt maken van een sarcastisch toontje....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:13

Adil, het is een gezegde 'niet gehinderd door enige kennis van zaken..' en wordt in dit soort gevallen wel vaak gebruikt hoor :). Het is wel goed genoeg ingeburgerd om op internet te kunnen gebruiken denk ik, het is waarschijnlijk gewoon toeval dat jij deze uitdrukking nog niet kende :).
Mgoooooeeeed, Anky ging het over ;).

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 01:21

Lovely schreef:
Adil, het is een gezegde 'niet gehinderd door enige kennis van zaken..' en wordt in dit soort gevallen wel vaak gebruikt hoor :). Het is wel goed genoeg ingeburgerd om op internet te kunnen gebruiken denk ik, het is waarschijnlijk gewoon toeval dat jij deze uitdrukking nog niet kende :).
Mgoooooeeeed, Anky ging het over ;).

Dat denk ik dan ook, foei toch, eigenlijk ben ik heel erg goed met gezegden :o

Maar weer terug naar Anky... :+

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 08:42

Lovely schreef:
Anky heeft dat toch echt niet alleen gedaan, haar collega's hebben ook hun steentje bij gedragen, zowel de Nederlandse als de buitenlandse ruiters.
Wat ik me ook nog herinner uit eind jaren '80 (tijdperk voor Bonfire/Cocktail) is dat er toen begonnen werd om de wereldbeker cyclussen op video uit te brengen en ik weet nog dat 'we' toen gewoon uren bezig waren om proeven te bekijken en nog eens en nog eens en nog eens. Volgens mij heeft dat er ook heel erg toe bijgedragen heeft dat het publiek meer betrokken werd bij de sport, je wist immers wie wie was en hoe iedereen zo'n beetje gepresteerd had in de voorgaande jaren. Ik denk dat dit meer effect gehad dan Anky en haar proefjes.

Ik mijn Penny/ Ponyclub tijd waren Tineke, Annemarie Sanders-K. en Nicole uphoff de helden. was in die tijd alleen nog geen kur op muziek en dat maakt het verschil...

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:47

Om even op het allereerste bericht van dit topic te reageren (zonder dat ik alle reacties heb gelezen, dus sorry als ik iets voor de 10e keer zeg)
Wat een slappe bedoeling van Sjef om een advocaat in te schakelen. Omdat Anky Anky is moet alles maar gaan zoals zij het willen, beetje jammer toch?!?
Daarbij, Salinero mist wedstrijdritme (dat hebben we in Den Bosch gezien) en dat heeft hij over 4 weken wel ineens? Als ze dan net zo rijdt als afgelopen zaterdag, sorry, maar dan blijf maar lekker thuis Anky.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:33

Als je iets weet van hoe topsportevenementen georganiseerd worden is het eigenlijk vreemd dat een combinatie als Anky en Salinero niet kan starten. Sjef is niet de enige die daar niet blij mee is.

Vanuit sportief oogpunt geldt inderdaad dat regels regels zijn en als ze zich niet gekwalificeerd heeft is het pech hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:36

nu hebben anderen ook een kans, ben het 100% mee eens.

Nicolette001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:39

Inderdaag regels zijn regels. En dit is een regel dit Sjef heeft aangebracht.........

Het blijft wel jammer dat zo'n top combinatie niet mee doet.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:41

Nicolette001 schreef:
Het blijft wel jammer dat zo'n top combinatie niet mee doet.

Het enige dat jammer is is het gejammer van onze bondscoach als hij zijn zin niet krijgt :(:) .

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:46

Zal hij dit ook gedaan hebben als bijv. HP niet naar Las Vegas met zijn topper had gemogen terwijl hij bijv. vorige jaar had gewonnen dus automatisch had geplaatst?

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:48

Het is wel jammer, maar ze kan toch ook gewoon met Painted Black gaan dan?
Een advocaat vind ik beetje overdreven hoor, regels zijn regels.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:15

Dat vraag ik mij dus ook af Javelin! Al de hele tijd, sinds deze discussie loopt en daarom kan ik er zo slecht tegen denk ik!

Edit: dit was mijn 1000ste bericht op bokt, HK berichten daargelaten!

Nicolette001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:05

We gaan gewoon met z'n allen genieten van de andere toppers die wel gaan!! *D

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:30

Ja, maar jammer blijft het wel. Even zonder het gemekker van Sjef, ik had het leuk gevonden om Anky daar te zien starten. En los van alle regels, volgens mij zouden we dat allemaal wel graag zien. Want ze is wel "onze" topamazone. Ik las hier vandaag in de krant een artikel waarin wordt gezegd dat Anky op haar retour zou zijn omdat ze derde is geworden. Ik denk dat die immense druk die je door de buitenwereld wordt opgelegd toch ook parten speelt. Als je ergens start, verwacht iedereen dat je wint. Win je, dan laait de discussie op of je wel terecht hebt gewonnen. Win je niet maar ben je "slechts" derde, dan wordt de vraag gesteld of je wellicht op je retour bent. Jammer. Ik had Anky daar graag zien starten, even zonder over de regels te miepen.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:22

takkie_muis schreef:
nu hebben anderen ook een kans, ben het 100% mee eens.

Lijkt mij sportief gezien echt vreselijk om eindelijk een kans te maken omdat je betere niet mee doet...

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:24

chevax schreef:
Ja, maar jammer blijft het wel. Even zonder het gemekker van Sjef, ik had het leuk gevonden om Anky daar te zien starten. En los van alle regels, volgens mij zouden we dat allemaal wel graag zien. Want ze is wel "onze" topamazone. Ik las hier vandaag in de krant een artikel waarin wordt gezegd dat Anky op haar retour zou zijn omdat ze derde is geworden. Ik denk dat die immense druk die je door de buitenwereld wordt opgelegd toch ook parten speelt. Als je ergens start, verwacht iedereen dat je wint. Win je, dan laait de discussie op of je wel terecht hebt gewonnen. Win je niet maar ben je "slechts" derde, dan wordt de vraag gesteld of je wellicht op je retour bent. Jammer. Ik had Anky daar graag zien starten, even zonder over de regels te miepen.

Goed geschreven!

En regel of niet. Je zou toch minstens in staat moeten zijn om je eigen titel te verdedigen.

Anky hoort daar te starten, in het beste deelnemersveld voor een echt kampioenschap.
Met Salinero.

Yrrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:31