Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wesseltje schreef:Elan schreef:Zolang die keuze niet is gemaakt, hoeft ze ook geen geld?
Wie ben jij om daarover te bepalen, wie zegt dat ze al wel of geen keus heeft gemaakt.
Haar paard, haar beslissing, zij kent haar paard als geen ander.
Is het nou echt zo moeilijk om met iemand mee te leven? je bent niet verplicht geld te geven hoor.
pharagirlke schreef:Ik blijf er ook gewoon bij dat dit een erg mooi dier is en ik ben al helemaal benieuwd naar hoe ze zal uit zien na de operatie. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de "manier waarop"
amondi zegt wat dat betreft wat ik denk....
Met dieren hebben we hier al pech gehad, en ook wij hadden best wat financiele hulp kunnen gebruiken. En wij hadden ze niet gekocht al wetende dat er complicaties konden op treden vanwege een gebrek want ze hadden er "geen"![]()
Ik vind het jammer dat anderen moeten opdraaien voor een operatie die jij al lang had moeten zien aankomen. Of ik dit dier had kunnen laten staan? Geen idee, maar als het puntje bij paaltje kwam, had ik haar of laten inslapen, of gezorgd dat ik zelf het geld had op het moment dat het blijkt dat een operatie toch niet zo'n verkeerd idee is.
nati schreef:NU op DIT moment heeft ze nergens last van...maar wie weet wat er in al die jaren nog zou kunnen gebeuren
Miss_M_P schreef:Mijn vriendin Ambiiee is wat dat betreft een groot paardenliefhebster! en zij kon dit niet over het hart verkrijgen, ik denk dat ieder dat wel zou hebben!
anneliesdj schreef:pharagirlke schreef:Ik blijf er ook gewoon bij dat dit een erg mooi dier is en ik ben al helemaal benieuwd naar hoe ze zal uit zien na de operatie. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de "manier waarop"
amondi zegt wat dat betreft wat ik denk....
Met dieren hebben we hier al pech gehad, en ook wij hadden best wat financiele hulp kunnen gebruiken. En wij hadden ze niet gekocht al wetende dat er complicaties konden op treden vanwege een gebrek want ze hadden er "geen"![]()
Ik vind het jammer dat anderen moeten opdraaien voor een operatie die jij al lang had moeten zien aankomen. Of ik dit dier had kunnen laten staan? Geen idee, maar als het puntje bij paaltje kwam, had ik haar of laten inslapen, of gezorgd dat ik zelf het geld had op het moment dat het blijkt dat een operatie toch niet zo'n verkeerd idee is.
Dat was ook mijn gedachte maar ik heb hem nog niet durven uitspreken
MAAR in dit geval is het wel anders; zij heeft niet zelf een actie georganiseerd, dat is buiten haar om gedaan en dan kan zij er ook weinig aan doen. Ik ga er maar even vanuit dat zij zelf het geld wel zou hebben mocht de operatie nodig zijn.