Miss Master Pagella van bokker Ambiiee vanavond op TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_James

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:45

ik ga kijken!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:45

Wesseltje schreef:
Elan schreef:
Zolang die keuze niet is gemaakt, hoeft ze ook geen geld?

Wie ben jij om daarover te bepalen, wie zegt dat ze al wel of geen keus heeft gemaakt.
Haar paard, haar beslissing, zij kent haar paard als geen ander.
Is het nou echt zo moeilijk om met iemand mee te leven? je bent niet verplicht geld te geven hoor.

He, ik reageer alleen op wesseltjes haar reactie over dat ze het niet zeker weet. Waarom wordt er dan wel hulp geroepen voor een operatie, terwijl nog niet zeker is dat deze doorgaat?

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:47

van het geld, gaat ze naar utrecht, en laten dr helpen.. Ze kan, hier, aleen maar beter worden.. En dat is mijn visie, waarin ik , samen met mijn vriend en verdere familie, van mening ben veranderd.... Ook na wat iemand over ons heeft gezegd, noem geen namen in het algemeen.. Annemiek heeft ook aanstoot gegeven, en het enige wat wij nu nog willen, is haar helpen.. en oud laten worden..

heaven

kijk eerst naar hart van nedeland!!!
;) ;)

anneliesdj

pharagirlke schreef:
Ik blijf er ook gewoon bij dat dit een erg mooi dier is en ik ben al helemaal benieuwd naar hoe ze zal uit zien na de operatie. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de "manier waarop" :)

amondi zegt wat dat betreft wat ik denk....
Met dieren hebben we hier al pech gehad, en ook wij hadden best wat financiele hulp kunnen gebruiken. En wij hadden ze niet gekocht al wetende dat er complicaties konden op treden vanwege een gebrek want ze hadden er "geen" :+
Ik vind het jammer dat anderen moeten opdraaien voor een operatie die jij al lang had moeten zien aankomen. Of ik dit dier had kunnen laten staan? Geen idee, maar als het puntje bij paaltje kwam, had ik haar of laten inslapen, of gezorgd dat ik zelf het geld had op het moment dat het blijkt dat een operatie toch niet zo'n verkeerd idee is.

Dat was ook mijn gedachte maar ik heb hem nog niet durven uitspreken :=

MAAR in dit geval is het wel anders; zij heeft niet zelf een actie georganiseerd, dat is buiten haar om gedaan en dan kan zij er ook weinig aan doen. Ik ga er maar even vanuit dat zij zelf het geld wel zou hebben mocht de operatie nodig zijn.

Wesseltje

@ Elan: Hoe weet jij dat zij het nog niet zeker weet?????

En daarbij vind ik dit wel genoeg geziek in haar topic..

TS lekker laten gaan, ga voor je paardje, en volg je hart.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:48

om even te verduidelijken dat ik het wel respecteer heb ik even wat dingen in mijn bericht gearceerd.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:49

Wesseltje schreef:

Als je dan reageert op een quote, lees dan aub wat er gequote is. :roll:

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:50

En dat doe ik ook! :D Uiteraard! MAar mensen lezen over sommige dingen heen.. En ga het geen 100x neerzetten. Dze actie is pas doorgezet, nadt we samen hebben besloten, haar te helpen.. En stop aub met met die reacties, word er moedeloos van..

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:50

Elan schreef:
Wesseltje schreef:

Als je dan reageert op een quote, lees dan aub wat er gequote is. :roll:

Kan al 26 jaar prima lezen :+

Maar goed, ontopic maar? ;)

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:51

nati schreef:
NU op DIT moment heeft ze nergens last van...maar wie weet wat er in al die jaren nog zou kunnen gebeuren :)

Nou dan kunnen ze mooi nu vast beginnen met sparen voor een operatie. Als ze er geen last van heeft, zou ik het niet doen. Aan een operatie zitten altijd risico's, dus waarom zou je een gezond dier laten opereren?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:51

@ Ambiee: Dus mensen mogen alleen maar zeggen... Goed dat jullie dit doen, succes... Maar mogen geen bedenkingen formuleren?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:52

Wesseltje schreef:
Kan al 26 jaar prima lezen :+

Blijkbaar niet ;) Ik reageerde op deze reactie
ingetarita schreef:
en ze heeft nog niet eens gezecht dat het zeker is dat ze hem laat opereren

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:53

En we sparen ook voor een operatie.. en nogmaals, ze kan er alleen nog beter van worden..

En jawel hoor Lindake, maar hou het netjes.. Het is onze trots.. en die beledig je op t moment..

lindake

Re: Miss Master Pagella van bokker Ambiiee vanavond op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:54

Oei beledig... Da's wel een heel groot woord zeg :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:55

Miss_M_P schreef:
Mijn vriendin Ambiiee is wat dat betreft een groot paardenliefhebster! en zij kon dit niet over het hart verkrijgen, ik denk dat ieder dat wel zou hebben!

Paarden/dierenliefde is dat je soms afscheid van een dier kan nemen omdat deze weinig kans op een goede toekomst heeft.

Ik vind het een vrolijk ding met een apart blesje, maar ik ga wel met Moonfish en Pharalik mee. En ik heb hier echt heel veel moeite mee.

Als het diertje bij mij was geboren, was het gelijk ingeslapen en had ik het zeker niet verkocht aan een meisje.

Ayasha
Blogger

anneliesdj schreef:
pharagirlke schreef:
Ik blijf er ook gewoon bij dat dit een erg mooi dier is en ik ben al helemaal benieuwd naar hoe ze zal uit zien na de operatie. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de "manier waarop" :)

amondi zegt wat dat betreft wat ik denk....
Met dieren hebben we hier al pech gehad, en ook wij hadden best wat financiele hulp kunnen gebruiken. En wij hadden ze niet gekocht al wetende dat er complicaties konden op treden vanwege een gebrek want ze hadden er "geen" :+
Ik vind het jammer dat anderen moeten opdraaien voor een operatie die jij al lang had moeten zien aankomen. Of ik dit dier had kunnen laten staan? Geen idee, maar als het puntje bij paaltje kwam, had ik haar of laten inslapen, of gezorgd dat ik zelf het geld had op het moment dat het blijkt dat een operatie toch niet zo'n verkeerd idee is.

Dat was ook mijn gedachte maar ik heb hem nog niet durven uitspreken :=

MAAR in dit geval is het wel anders; zij heeft niet zelf een actie georganiseerd, dat is buiten haar om gedaan en dan kan zij er ook weinig aan doen. Ik ga er maar even vanuit dat zij zelf het geld wel zou hebben mocht de operatie nodig zijn.

Ze heeft de actie niet zelf georganiseerd, dat klopt, maar niemand had de actie moeten organiseren als bleek dat ze al gespaard had en al bijna aan het ondige bedrag zat. ;) En dan zou ik het nog anders gevonden hebben. Maar in dit geval komt het wat gemakzuchtig en weekhartig over op me. En dat vind ik jammer. Let wel: "komt over op". Dus ga me hier nu niet keihard op aanvallen. Zeker niet als je zelf de mond zo vol hebt van respect. (dat laatste is overigens niet op jouw analiesdj. Even voor alle zekerheid, het laatste zinnetje is in het algemeen bedoelt)

Ik zie lindake overigens nergens je trots beledigen. :=

Pipo; jij verwoord het heel precies.... Paardenliefde is soms net hele harde beslissingen nemen, je de ogen uit je kop janken voor wat je hebt gezien aan leed en na de pijn blij zijn om de rationele beslissing die je gemaakt hebt omdat je het dier van zoveel leed hebt gespaard.... En dat rationele mis ik een beetje hier.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 18-03-09 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilandra

weet je wat ik vind...dat bokt helemaal niet meer leuk is omdat de leden zo weinig respect hebben voor elkaars mening. In bijna ieder topic waar veel op gepost wordt is altijd geruzie en gekat, bah...zit de paardenwerled echt zo in elkaar?

Sommige mensen willen veel doen uit liefde voor hun paard, en dat ze daarin soms erg ver gaan is een feit, maar blijft ieders eigen beslissing...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:56

Ik denk dat niemand het een stom gebaar van jou vind Ambie. Het is heel mooi dat je op deze manier een vriendin? wilt helpen, absoluut!

Het doel vind niet iedereen reeel (sorry trema werkt niet), maar dat staat los van jouw gebaar.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:58

ik vind het echt jammer dat er hier zo over een dier gepraat word!!

mensen hou het gezellig!!! ;)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:59

zo komt het helaas wel over!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:59

@ heaven, volgens mij zijn de discussies gericht over de actie, niet over het dier.

Miss_M_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:00

mensen aub wij als eigenaren, worden hier echt niet vrolijker op blijf aub ON TOPIC!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:01

mag ik vragen wat de operatie kost?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:01

Elan schreef:
Ik denk dat niemand het een stom gebaar van jou vind Ambie. Het is heel mooi dat je op deze manier een vriendin? wilt helpen, absoluut!

Het doel vind niet iedereen reeel (sorry trema werkt niet), maar dat staat los van jouw gebaar.

Heel mooi verwoord Elan. :)