gordijn schreef:Hij krijg niet voor nix van een 'O'jury bijna 80% dan moet je wel iets goed doen??!!?
Maar wist jij dan niet dat juryleden ook gewoon maar domme no-no's zijn? En dat die niet dezelfde boeken met dezelfde plaatjes hebben sommige hier?
Welkom op bokt
gordijn schreef:Mensen als je hier over zeurt ben je gewoon jaloers!
Nee, joh! Zij ambieren iets heel anders en streven een veel hoger, kunstiger en nobeler doel na
Askja schreef:Het beeld kan nog rustiger en de ruiter kan idd mooier zitten, maar ik denk dat dit zijn natuurlijke zit is, en als ie zijn paard daarmee niet in de weg zit, dan lijkt me dat geen probleem.
Al zit hij er achterstevoren op. Als je een paard zo aan het lopen krijgt doe je echt heel veel goed. Ook getalenteerde paarden gaan niet uit zichzelf zo lopen. En als ik hen bekijk dan valt de ruiter mij niet eens op. En dat is de bedoeling van dressuur lijkt mij; dat het paard zo mooi loopt dat, en dat paard en ruiter zo 1 geheel zijn dat het je echt (bijna) niet meer opvalt dat de ruiter er op zit en wat hij doet.
Vudress schreef:Het meest bizarre vind ik nog dat iemand die keihard werkt en top presteert commentaar krijgt van ruiters die nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden.
Altijd nog zo geweest...
Vudress schreef:Maar zoals Peeters al opmerkte in het Sportpaard is de rode draad in deze proef van een enorm hoog niveau!
Maar als je dat hoge niveau niet wil erkennen/geloven en het iemand niet gunt dan moet je wel gaan mierenn**ken...
@ Irina c.q. dom blondje: Ga jij jezelf even lekker op de video zetten op de manier zoals het volgens jou en jouw boekjes wel goed is (o.a. zonder neusriem, mt open mond, oren in de nek, tegen de hand etc)
Als jij op die manier dan een groot aantal anderen ook aanspreekt krijg jij ook vast een topic waarbij bijna iedereen bij jouw verrichting wegzwijmeld. Tot die tijd blijft het de vraag: ben jij nou zo dom/zie jij het nou verkeerd of zijn wij nou zo dom en zien wij/de jury's die dit belonen het nou verkeerd?
In de tussentijd zwijmelen wij nog even lekker verder met Edward en Totilas