KNHS kan de uitzendrechten toch verkopen, hebben ze meer aan dan een halve middag een opgeblazen server. Maar goed daar zit een erg technisch en financieel kleurtje aan.
flicka
Geplaatst: 15-03-09 18:22
en waar zouden we het kunnen gaan zien dan?
Ze zaten niet alleen met een opgeblazen server maar ook met héél veel geïrriteerde mensen.
Frantic
Geplaatst: 15-03-09 18:32
Sander_ schreef:
KNHS kan de uitzendrechten toch verkopen, hebben ze meer aan dan een halve middag een opgeblazen server. Maar goed daar zit een erg technisch en financieel kleurtje aan.
Hé ik heb een idee.... laten ze Filmloop inhuren ipv zelf perse te willen blunderen!
Geen idee waar deze site vanuit gaat..... maar de soap wordt alleen maar erger.... eerst het buitenland en dan wij?
Maar goed..... soms raakt toti de grond........ voor de rest heeft ie geen last van de zwaartekracht geloof ik
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-09 19:04
Het buitenland? Deze site is van Theo (Horsedances) zelf
Pantykous
Geplaatst: 15-03-09 19:04
Pfoe... Wat een paard zeg!
Frantic
Geplaatst: 15-03-09 19:13
Cayenne schreef:
Het buitenland? Deze site is van Theo (Horsedances) zelf
Gelukkig dan maar..... Maar Theo heeft dit filmpje toch ergens vandaan moeten zien te plukken?
Maakt niet uit, heb genoten, bedankt Theo! Ga ik nu even een knuffel geven aan onze eigen Gribus!
Horsedances
Geplaatst: 15-03-09 19:20
Zoals je op http://www.topdressage.tv kan zien komen de beelden van over de hele wereld. Ik ben echt niet in Wellington geweest om de prestaties van Anky, Hans Peter en Edward te filmen, maar dat hebben klanten voor me gedaan.
In dit specifieke geval zijn de beelden gewoon afkomstig van paardensport.tv maar ik heb de directe link opgenomen en niet de omleiding via de KNHS en Paardensport gevolgd.
Wel ben ik van mening dat de KNHS niet het zwarte garen moet proberen uit te vinden en zich gewoon moet aansluiten bij filmloop. Die kennen inmiddels alle "beren achter de bomen", waardoor een ongestoorde uitzending wat meer kans van slagen heeft.