UniFlap schreef:Die van mij komt uit 2001 en heeft hem nog niet.
Die uit 2002 iig wel. Ik dacht dat het zelfs nog eerder was, maar blijkbaar niet. Het scheelt mij iig een inlegvel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleurtje100 schreef:In de L vond ik het ook nog leuk om tegen bekende namen te rijden. Want dan hadden die bekende namen nog groene paarden bij zich en was er nog wel eens van te winnen. In het Z moet ik zelf al alle zeilen bijzetten om een winstpuntje te halen en hebben de bekende namen hun paarden vaak wel goed voor elkaar (zal niet de eerste keer zijn dat je ze een paar maanden later >65% ziet halen in de LT) en dan valt er echt niet meer van te winnen. Mij persoonlijk kan het niet zoveel schelen, maar kan me goed voorstellen dat mensen ervan balen. MIjn favoriete startlocaties zullen trouwens wel sneller vol gaan zitten, daar zijn meestal geen selecties maar wel alles op zand en binnen losrijden
Fleurtje100 schreef:Iemand tips voor wat je op je hoofd zet met bruine kleding?
Bijvoorbeeld bij dit jasje:
Ik heb een zwarte en grijze cap en een blauw hoedje, denk dat dat er allemaal niet mooi bij is.
Denk trouwens juist niet dat een 'niet-traditionele' outfit je extra punten opleverd. Denk dat best veel oudere juryleden het maar niks vinden.