annelies2468 schreef:Ja, ik zeg het ook. De foto's van het letsel zijn erg, maar niets er op wijst dat dat tijdens het vervoer is gebeurd. Kan net zo goed op een ander moment zijn geweest.
Henk, ik vind het super wat je doet. En er zouden meer mensen zulk werk moeten doen. Waar waren de mensen zoals u toen ik die nodig had.
Maar sorry als u op Mvr. D. aan komt. Dan kunt u gewoon veel weerstand verwachten. En persoonlijk lijkt het me helemaal niet goed voor u en uw stichting om zo iemand te helpen of steunen. Maar ik snap wel dat als het om dierenleed gaat u gelijk in de benen springt, echt super vind ik dat. Ik snap dat u voor zulke dingenen opkomt.
Maar waarom uitgerekend met het transport van de paarden uit Harbrinkhoek. Waarom niet een ander transport, maar dat transport, wat openbaar moet worden gemaakt. Doen jullie geen vooronderzoek. En sluiten jullie niet bepaalde mensen uit. Wij zijn gewoon bang dat u schade loopt.
De foto's zijn gewoon erg. Maar Henk waar maakt u uit, dat dit door transport komt? En niet ergens anders van komt.
vinden jullie het erg als ik op een later tijdstip daar uitvoerig op in ga? wij hebben namelijk meerdere bewijzen, waaronder een getuigenis van een meneer die de oplsaghouder heeft gewezen dat er bloed uit de trailer lekte. dat lijkt me toch al een heel belangrijk stukje bewijs....maar er is veel meer dan dat ?
wij komen op voor niemand, anders dan de dieren