Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ben ik het wel mee eens. Ik zie mijn vriend ook tig keer liever dan mijn paard hoor, als je in iemand echt een partner hebt gevonden, dan is dat gewoon zo. Het is wel zo dat hij me ook niet voor de keuze zou moeten zetten! Maar, dat zou dan betekenen dat hij niet de persoon is wie ik denk dat hij is, nml een echte warme dierenvriend die ook mijn keuzes respecteert, en dan zou hij misschien ook aan de deur staanWat een denigrerend stukje
Overgang van poppen naar partner, kom op zeg.
En alsof de relatie met je paard belangrijker zou zijn dan die met je partner. Gevalletje flauwekul onderzoek.
jokari schreef:zouden jullie werkelijk je paard eerst stellen, in een situatie waarbij je op leven en dood zou moeten kiezen tussen partner en paard ? Ik niet hoor.
Ik kan begrijpen dat je paard superveel betekent, en dat vriendlief of manlief het niet in zijn hoofd moet halen om je te dwingen te kiezen. Dat is een andere situatie.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen een stinkend dure operatie/behandeling om het leven van mijn man te redden en waarvoor ik mijn paard moet verkopen, of mijn paard houden maar mijn man weten sterven... Dan breekt mijn hart, maar het paard zou weggaan. Hoe erg ook.
Wie zegt dat z'n paard absoluut en totalitair op de eerste plaats komt, heeft in mijn ogen de liefde van z'n leven nog niet gevonden, of beseft niet hoe gruwelijk het is je partner op sterven te zien liggen. Ik kan jullie garanderen dat geen enkel paard dan op de eerste plaats komt hoor.
Karin schreef:Als mijn vriend voetbal op 1 heeft staan? Ik denk dat ik dan vooral blij ben dat mijn vriend ook een passie heeft, net als ik.
Maar ik denk zelf dat bij mij het beste iemand past die net als ik afwisselend partner, hobby (passie), werk, familie en eventueel andere dingen op 1 heeft staan.
jokari schreef:haha detour, maar je zegt 'eerste vriendje'. Dus helemaal snor zat het toch niet tussen jullie.
heu als mijn man zijn hobby absoluut boven mij zou verkiezen, nou dan is ie niet de man met wie ik oud wil worden.
laten wij nou toevallig graag dezelfde dingen doen.Maar er is ook plaats voor elk z'n ding hoor, 't is niet omdat ik vind dat je partner op de eerste plaats zou moeten komen, dat je constant alles samen moet doen. Laat het uit zeg, ik word gek.