Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bimmetje schreef:het word alsmaar meer per jaar lees ik een aantal keren hier.
Dus mensen merken niks van kredietcrisis.
Kredietcrisis??? nog nooit van gehoord hahaha

Ik vind het eeuwig zonde en letterlijk geld weg gooien
MISTRAL94 schreef:Tja het is maar waar je je geld aan uit wilt gevenIk vind het eeuwig zonde en letterlijk geld weg gooien

Overigens schrijf ik niet dat het niet mag waar staat dat?MISTRAL94 schreef:Maar die ander heeft geen last van mijn paarden, die maken niet zo'n klere bende, vernielen niets, bedreigen niets

Nimmy schreef:MISTRAL94 schreef:Maar die ander heeft geen last van mijn paarden, die maken niet zo'n klere bende, vernielen niets, bedreigen niets
Hmm wielrenners die op dezelfde paden wielrennen als de paardensporter rijdt... De mest die een paard op de openbare weg laat vallen.. Sowieso de mest van de paarden, de meeste stallen kunnen t niet kwijt op eigen lang en wat denk je van de amoniac in de urine...
Owh en dan hebben we t nog niet over de landschapverrommeling, alle oprukkende stallen, met hekken die niet in de omgeving passen, grote schijnwerpers omdat paardensporters zonodig 's avonds in t licht willen rijden
Nimmy schreef:MISTRAL94 schreef:Maar die ander heeft geen last van mijn paarden, die maken niet zo'n klere bende, vernielen niets, bedreigen niets
Hmm wielrenners die op dezelfde paden wielrennen als de paardensporter rijdt... De mest die een paard op de openbare weg laat vallen.. Sowieso de mest van de paarden, de meeste stallen kunnen t niet kwijt op eigen lang en wat denk je van de amoniac in de urine...
Owh en dan hebben we t nog niet over de landschapverrommeling, alle oprukkende stallen, met hekken die niet in de omgeving passen, grote schijnwerpers omdat paardensporters zonodig 's avonds in t licht willen rijden

MISTRAL94 schreef:Waarom is een vuurwerkverbod betutteling? Er zijn veel mensen en dieren die problemen hebben of krijgen door vuurwerk. Dan snap ik even niet waarom dat betutteling is?

mirgino schreef:MISTRAL94 schreef:Waarom is een vuurwerkverbod betutteling? Er zijn veel mensen en dieren die problemen hebben of krijgen door vuurwerk. Dan snap ik even niet waarom dat betutteling is?
geef eens voorbeelden,kijk dat er mensen en dieren zijn die het eng vinden dat snap ik
maar als het voorbij is is het over,welke problemen hebben of krijgen ze?

MISTRAL94 schreef:Nimmy: Jij bent diegene die over die landschap ed begonnen bent hoor