amondi schreef:wie weet nog in welk topic er rijfoto's stonden van Rachel met Power?
http://www.deleliaard.nl/Fotografie/ruu ... us2008.htm
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:wie weet nog in welk topic er rijfoto's stonden van Rachel met Power?
sjaantje schreef:Insider schreef:Wel heel vreemd dat Power ineens verkocht werd. Die pony was eerder niet te koop alleen te lease. In het verleden zijn er wel vaker probleempjes geweest met het fit houden van hem. Verder is het toch uitgesloten, sinds er een op meer cordate wijze jacht op "te grote" pony's wordt gemaakt, dat Power ooit nog op het EK komt. Familie Fokker had zich misschien toch beter moeten beraden.
Hoe kom je daar bij Insider?
Jannepauli schreef:Tja... heb je een kind dat zo nodig moet rijden, koop je een dure poown voor je hartediefje, krijg je dit gelazer... papa krabt zich inmiddels achter 't oor zou ik denken.
Hmm.. als ik een dochter zou hebben zou ik zeggen "we kopen wel een peerdje van de markt en ga jij dan zélf maar 's bewijzen hoe goed je bent door 't beestje naar de top te rijden". Kinderen zijn hinderen..
Johoo, johoo, 't is weer speculatiefeest op bokt
Kendra schreef:Ze hadden het ook stil kunnen houden....
Ze is er wel mee gestart dit jaar, en ze had toen iets van 61%? met zoeken kon ik het niet meer terug vinden.
polderke schreef:Previously owned by = voorheen eigenaar van
Initially leased = oorspronkelijk geleast.
Dus nu niet meer......tenminste dat lees ik.
Ook staat er dat Power wel degelijk gekeurd is op 12 oktober en daarna naar de Fokker familie is vertrokken.
Jannepauli schreef:Tja... heb je een kind dat zo nodig moet rijden, koop je een dure poown voor je hartediefje, krijg je dit gelazer... papa krabt zich inmiddels achter 't oor zou ik denken.
Hmm.. als ik een dochter zou hebben zou ik zeggen "we kopen wel een peerdje van de markt en ga jij dan zélf maar 's bewijzen hoe goed je bent door 't beestje naar de top te rijden". Kinderen zijn hinderen..
Shir89 schreef:amondi schreef:wie weet nog in welk topic er rijfoto's stonden van Rachel met Power?
Ze is er wel mee gestart dit jaar, en ze had toen iets van 61%? met zoeken kon ik het niet meer terug vinden.
Ik heb ook op filmloop nog een filmpje gezien, toen ie in weert gelopen heeft. Toen vond ik hem ook al niet helemaal de P&P zoals we hem kennen
Ilzas schreef:joke20 schreef:Maar afwachten hoe dit afloopt.
Ach, de pony schijnt bij Pasch te staan. Tenminste, dat is ergens gepost.
Het meisje heeft twee nieuwe pony's om op te rijden.
En Pasch en Fokker gaan nog een jaar of vijf procederen om het geld en wie er dan ook wint, dat geld zijn ze dan toch kwijt aan advocaatkosten en griffierecht etc.
Zo loopt het af.
randalinpony schreef:Whahahah en als Bokt dit geheel met popcorn, chips en cola gaat volgen, dan kunnen ze ons over 5 jaar achter de computer wegrollen...![]()
Dat wordt dan Bakkeren met Bokt, in plaats van Fit met Bit.
tita schreef:Waarom iedereen blijft gissen?
Lijkt me voor de hand liggend ondanks dat ik hier paar keer een groene balk heb gezien.
Er wordt een nieuws-post geopend en daar mag je op reageren en omdat dit nu IRL loopt gaat men gissen.
En dat is opzicht niet erg want 100x lezen gut wat erg voor de pony is ook niet relevant.
Ik vind het voor alle partijen erg.
Want al mocht de verkoper niet zo op de hoogte zijn geweest, zou het hem toch enigszins verdriet moeten doen dat het zo loopt
De kopende partij mag net zoveel verdriet hebben om een miskoop ondanks de genoeg geld hebben.
En het meisje kan wel een band met hem hebben (al is mijn ervaring dat kinderen die om de haverklap een pony krijgen er minder band mee hebben, vaak gaat het om prestaties)
De pony..wie weet heeft ie weinig pijn gehad maar misschien heeft ie veel geleden omdat men het allemaal niet "wist"
Ik heb mijn eigen mening en mijn eigen visie en helaas de paardensport is een egoistische sport wat vaak ten koste gaat van het paard