Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Raar toch dat veel uit het stukje verwijzen naar 'vroeger' of dat nu users zijn, of topics...
Blijkt wel dat het 'vroeger' veel leuker was hier op bokt. Dat blijkt ook wel als je leest dat er veel van de oude garde, vaarwel hebben gezegd!
Maar... prachtig stukje!
Mariettuh schreef:Jeetje zo lang bestaat Bokt alweer!
Ik heb nog in de begin periode van Bokt heel veel gebokt. Toen was Bokt ook nog maar een klein Boktje(en ik ook met een ander profiel toendertijd)
Ik kan me nog veel herinneren. Dorine, Julius, enz enz
Ik herkende het bijna niet meer terug toen ik me een tijd terug weer opnieuw aanmelde
Heb zoveel meegemaakt vroeger op Bokt! Mensen die zich anders voordeden als dat ze waren en daar ontstond dan een hele rel over!
De steun die je kreeg als er wat aan de hand was.
Soms mis ik het kleine Bokt nog wel! Nu ben je veel meer anoniem en gaan alle berichten zo snel dat als je een dag niet kijkt je helemaal achter loopt
Citaat:Voor 2009 hebben de teammies al beloofd om geen 1 aprilgrappen te verzinnen.
xena73 schreef:Hallo allemaal,
Jeetje wat een welkoms comitee![]()
Ik dacht me ff snel aan te melden en op mijn gemak uit te vinden hoe het allemaal werkt.
Hihi...jammer dus.Zie meteen allemaal berichtjes staan.![]()
Ik zal me morgen ff gaan voorstellen (had en heb niet zoveel tijd gehad)
Wel super hoor en wat een hele eer!
xena73 schreef:Hallo allemaal,
Jeetje wat een welkoms comitee![]()
Ik dacht me ff snel aan te melden en op mijn gemak uit te vinden hoe het allemaal werkt.
Hihi...jammer dus.Zie meteen allemaal berichtjes staan.![]()
Ik zal me morgen ff gaan voorstellen (had en heb niet zoveel tijd gehad)
Wel super hoor en wat een hele eer!