Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nylah schreef:Ik vind het jammer dat het op een zinloze discussie eindigd.
Naar mijn mening probeert Jolanda Adelaar alleen maar aandacht te vragen voor het feit dat kleinere paarden ook keurig kunnen lopen en dat voor ruiters eenzelfde toelatingseis gesteld moet worden, ongeacht de stokmaat van hun paard.
mijn merrie die nog maar net de basis bevestigt heeft galoppeert correcter
russel schreef:Ik dacht dat die pony Z2 is, dan zal de galop toch wel oke zijn?
. russel schreef:Geen super galop, maar misschien is dit een slechte proef? Het is ook wel een klein en gedrongen paardje, dus wellicht met goede instruktie kan die galop verbeterd worden? Weet ook niet waarom ze hem zo tegenhoudt of juist niet voorwaarts rijdt.
En dat vind ik erg knap! Helemaal omdat fjorden hun bouw tegen hebben.
), plaats ik ook maar even een reactie.
Lies_Beuker schreef:In het begin van Bokt dacht ik altijd dat het een positieve club paarden LIEFHEBBERS was. Nou dat was het toen ook.
De laatste jaren zijn er veel dresZUUR 'ruiters' bij gekomen. Ik denk dat ik maar stop met het lezen van Bokt.
Lees even het onderschrift, dat is al 40 jaar mijn 'paardenmotto'.
Isabonny schreef:Als ze ECHT zo slecht was, haar Fjord ECHT niet voorwaarts genoeg, ze ECHT zo veel tijdens een proef met haar sporen zit te porren, dan zegt een jury daar ECHT wel wat van hoor! En als het zo bezwarend was, dan reed ze nu ECHT niet op zo'n hoog niveau!
Lies_Beuker schreef:In het begin van Bokt dacht ik altijd dat het een positieve club paarden LIEFHEBBERS was. Nou dat was het toen ook.
De laatste jaren zijn er veel dresZUUR 'ruiters' bij gekomen. Ik denk dat ik maar stop met het lezen van Bokt.
Lees even het onderschrift, dat is al 40 jaar mijn 'paardenmotto'.
Helemaal mee eens! Raar commentaar hier in dit topic 

crossmonster schreef:Ik snap niet wat jullie je druk maken, wat stelt die opleiding in deurne tegenwoordig nog voor???
Ik schaam me als ik tegen iemand zeg dat ik in '99 mijn deurne diploma heb gehaald....
Dus ik snap niet wat jullie je druk maken.

Miss87 schreef:Isabonny schreef:Als ze ECHT zo slecht was, haar Fjord ECHT niet voorwaarts genoeg, ze ECHT zo veel tijdens een proef met haar sporen zit te porren, dan zegt een jury daar ECHT wel wat van hoor! En als het zo bezwarend was, dan reed ze nu ECHT niet op zo'n hoog niveau!
Als ik hier verhalen lees over 40-45% en 2 verliespunten lijkt me dus dat de jury er genoeg van heeft gezegd...
.