Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romkabouter schreef:Wou jij zeggen dat je veulen dat had kunnen beredeneren?
dees_daan schreef:Romkabouter schreef:Wou jij zeggen dat je veulen dat had kunnen beredeneren?
nee, maar het is niet slim.. en de meeste veulens snappen wel dat het niet kan.. wij hebben er hier iig nooit 1 gehad die in volle vaart door het hek ging..
http://nl.youtube.com/watch?v=8L_PdDl3Qng ik kan hier wel om lachen hoor, omdat ik weet dat hij niets had, en het ziet er niet echt slim uit.. of wou je zeggen van wel?
Romkabouter schreef:Blijkbaar begrijp je niet helemaal wat ik je probeer te zeggen
Hoe kun je nou verwachten van een veulen dat hij oorzaak-gevolg kan beredeneren? Een veulen reageert op instinct en kan niet van te voren bedenken dat het hek harder is dan hij.
Als je een baby niet waarschuwd voor de hete kachel zal hij ook niet zelf bedenken dat het heet is en er zijn vingers gerust tegenaan zetten. Vind je dat dan ook dom?
BitchyWitchy schreef:dees_daan schreef:
nee, maar het is niet slim.. en de meeste veulens snappen wel dat het niet kan.. wij hebben er hier iig nooit 1 gehad die in volle vaart door het hek ging..
http://nl.youtube.com/watch?v=8L_PdDl3Qng ik kan hier wel om lachen hoor, omdat ik weet dat hij niets had, en het ziet er niet echt slim uit.. of wou je zeggen van wel?
*proest* Dat je ook net aan het filmen bent dan hè........
dees_daan schreef:Romkabouter schreef:Wou jij zeggen dat je veulen dat had kunnen beredeneren?
dees_daan schreef:waarom zou je hier niet om mogen lachen?
karina1977 schreef:wat ik wel erg vind is dat mensen die hier niet om kunnen lachen de mensen die er wel de humor van inzien andere kortzichtig en dom noemen en zouden geen leuk leven hebben .
en vind dat dit meer zegt over de persoon die dat roept dan over degene die toevallig lachen om een foto .
karina1977 schreef:zo wat gezellig weer hier .
ook ik moest lachen het ziet er grappig uit .
ieder mens heeft een andere reactie en een andere mening .delukkig maar stel je voor dat we het allemaal eens zouden zijn dan zou het hier niet zo druk en gezellig meer zijn .
wat ik wel erg vind is dat mensen die hier niet om kunnen lachen de mensen die er wel de humor van inzien andere kortzichtig en dom noemen en zouden geen leuk leven hebben .
en vind dat dit meer zegt over de persoon die dat roept dan over degene die toevallig lachen om een foto .
laat ieder in zijn waarde of ze nu moeten lachen of niet .
XoNo schreef:Karin: als je je paard met een jaap in zijn been vindt zou ik ook zeggen: niet zo slim van je. Ik weet hoe je dit bedoelt, maar ga jij hier dan vervolgens smakelijk om lachen als je thuis komt?
Karin schreef:Heb jij mij hier ergens in dit topic smakelijk om de situatie in het nieuwsbericht zien lachen?
Karin schreef:Idd, als je toch staat te wachten... Zelf kun je niets doen, dan kun je toch net zo goed foto's maken?
En denk jij dat mensen je geloven als je zegt dat je paard met zijn hoofd heeft vastgezeten in een boom? Gelukkig hebben we de foto's nog.
SusanW schreef:Noem mij maar een watje, maar ik ben blij dat mijn dieren op me kunnen rekenen, mocht er zoiets gebeuren en dan ook zonder dat ik erbij ga staan lachen.
Karin schreef:Eh, ja. Je scheert voor het gemak iedereen die er niet zo over denkt als jij over één kam.
Mensen reageren verschillend op dit soort dingen. Om 'het Boktvolk' dan 'simpel en onnadenkend' te noemen gaat mij wat ver.