Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJR schreef:Beste allemaal,
Helemaal geweldig dat er zovelen zijn die zich inzetten voor Marcus.
Toch wil ik graag een paar woorden aan jullie overdragen. Een paar woorden die van groot belang, kunnen, zijn.
Een paard opsporen eist een héél goede doordachte voorbereiding....en dit doe je niet zomaar even.
Je moet weten met welke mensen je te maken kan krijgen en in welke situaties je jezelf terecht kan brengen.
En niet in de laatste plaast jezelf !
Het is voorgekomen dat er een gestolen paard werd opgespoord door de eigenaar (en zijn hulptroep)...doch doordat de eigenaar en zijn hulptroep onbeslagen ten ijs te zijn gegaan....voelde diegene die het paard op dat moment in zijn bezit had zich zo in het nauw gedrukt dat hij het paard heeft doodgeschoten.
En ik weet zeker dat jullie hier niet op zitten te wachten.
Daarbij vindt ik het wel zo fair, ( naar het gestolen paard en de eigenaar toe) dat wanneer er iemand info heeft over de eventuele verblijfplaats van een gestolen paard deze info niet voor zich zelf houdt maar deze bloot geeft aan "Team Gestolen Paarden"...zodat wij ons gedegen kunnen voorbereiden om, het terug verkrijgen van het gestolen paard tot een geslaagd eind te kunnen brengen.
Vat het niet te licht op..maar besef waar je je mee inlaat.
Er zitten zoveel haken en ogen aan het opsporen van paarden. Daarbij is het ook zo dat er door een verkeerde aanpak ook voor ons Team veel verpest kan worden...en het voor ons team zelfs gevaar kan opleveren.
Als je samen een team wil vormen..(want dat doe je op het moment dat je je zelf vol overgave stort in deze) ben dan ook zo fair en deel alles.
Het gaat niet om een race / run...WIE het gestolen paard terug vindt ..maar DAT het wordt terug gevonden.
Groetjes,
JJR
www.gestolenpaarden.nl
Cayenne schreef:Ben blij dat er nog eens een keer naar mijn advies geluisterd wordt
Cayenne schreef:Ben blij dat er nog eens een keer naar mijn advies geluisterd wordt