Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:59

Vraag me af hoe het nu verder gaat, zou hij het paard wel meekrijgen als die openstaande rekening niet betaald wordt? Hij had al een persoon/plek in Spanje zag ik op FB.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:00

Ann schreef:
Vraag me af hoe het nu verder gaat, zou hij het paard wel meekrijgen als die openstaande rekening niet betaald wordt? Hij had al een persoon/plek in Spanje zag ik op FB.

Ook in Hongarije en bijna in Frankrijk

Nu weer Spanje

Overmorgen in Engeland

Volgende week waarschijnlijk in Duitsland

Hij krijgt het paard niet mee voordat er betaald is omdat meneer rondreizende is en geen vaste verblijfplaats heeft en een procedure tegen hem opzetten dus heel lastig is.

Zei ik nu trouwens teveel of mag ik dit wel delen? Ik vraag dit even voordat mensen dalijk zeggen dat ik teveel info heb verspreid
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 23-06-24 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:01

Telpeva schreef:
Raineri schreef:
Z’n laatste post gelezen met dat voorstuk van z’n boek. Is er iemand met voldoende mythische kennis die dit kan ontcijferen? Ik kan niet volgen of ik te weinig kennis heb of dat het stuk tekst een soort beschrijving van een koortsdroom is }:0

Het is niet per se mythisch, hij omschrijft een aantal standaard patronen die je in boeken vaak terug ziet komen omdat veel mensen zulke patronen waarderen. Zoals een held in een boek, een schurk, ook zegt hij dat er minimaal een personage dood zou moeten gaan en er moet ook liefde in zijn. Verder noemt hij nog wat onderwerpen die hij belangrijk vindt dat er in moeten gaan komen.
Ik zie het niet als een voorstuk voor zijn boek, ik zie het eerder als een soort dagdromen over welke kant hij op zou willen gaan als schrijver met zijn boek want hij is er nog niet over uit. Dit is nog niet het begin van het boek.

Ik had het gevoel dat hij een aantal verwijzingen maakte naar bekende mythes of andere bestaande verhalen oid. Ik probeerde de diepere betekenis te ontcijferen, maar ik ben niet geslaagd hierin :Y) vooral dat stukje over de ananas, had erg het gevoel dat dit overeenkomt met bestaande literatuur?
Kan ik concluderen dat dit z’n schrijfstijl is?

Zoveel vragen :+

GabberGill

Re: Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:05

Afbeelding
Afbeelding

Was dat dit?

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:19

GabberGill schreef:
Nou vandaag?

Ik moet wel een gaatje maken aangezien ik me volledig op Unas heb gestort en mijn levenswerk ervan maakte.

Wil jij dan gelijk een crowdfunding voor me starten? Mijn paard stond net 5 dagen in de kliniek en ik wil niet meer werken

Oké, nou laat maar weten dan wanneer en waar?

Geen crowdfunding, ik wil eerst heel precies weten hoe jouw financiële situatie ervoor staat natuurlijk. Misschien heb je wel een miljoen op de bank

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:20

Dat maakt toch niets uit? Unas heeft een half miljoen en kreeg ook crowdfunding :+

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:23

Ja nou doe je een beetje raar Kimmie235

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:24

Ik wil graag, net als jullie, mijn eigen visie erop houden, uren nadenken en heroverwegen enzo, of mag dat niet?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:28

Maakt toch niet uit wat ik heb, maar het gaat om wat ik wil en wat ik vooral niet wil.

Daarbij is het een luxe om in mijn privé te mogen kijken he. Dus niet gelijk het hele handje willen als je een vingertje krijgt.

Heb jij daar wel tijd voor? Urenlang nadenken en heroverwegen. Jij hebt het daar toch veel te druk voor. Daarbij behoud je alleen je eigen visie op deze manier als je van mij net zoveel weet als wij van Unas. Laten we beginnen met een instavolgverzoek ooooh en een crowdfunding vanuit jou voor mij misschien? Je mag het geld zelf in beheer houden he. Betaal de kliniek er maar van.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:30

Kimmie235 schreef:
GabberGill schreef:
Nou vandaag?

Ik moet wel een gaatje maken aangezien ik me volledig op Unas heb gestort en mijn levenswerk ervan maakte.

Wil jij dan gelijk een crowdfunding voor me starten? Mijn paard stond net 5 dagen in de kliniek en ik wil niet meer werken

Oké, nou laat maar weten dan wanneer en waar?

Geen crowdfunding, ik wil eerst heel precies weten hoe jouw financiële situatie ervoor staat natuurlijk. Misschien heb je wel een miljoen op de bank

Dat miljoen is zo weg hoor, als je in NL een huis en wat paarden hebt dus denk dat dan alsnog crowdfunding noodzakelijk is }:)

Het is al knap dat eten en drinken uit kan voor visite, hier krijg je max een glas water en een plukje hooi :+

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:32

GabberGill schreef:
Maakt toch niet uit wat ik heb, maar het gaat om wat ik wil en wat ik vooral niet wil.

Daarbij is het een luxe om in mijn privé te mogen kijken he. Dus niet gelijk het hele handje willen als je een vingertje krijgt.

Heb jij daar wel tijd voor? Urenlang nadenken en heroverwegen. Jij hebt het daar toch veel te druk voor. Daarbij behoud je alleen je eigen visie op deze manier als je van mij net zoveel weet als wij van Unas. Laten we beginnen met een instavolgverzoek ooooh en een crowdfunding vanuit jou voor mij misschien? Je mag het geld zelf in beheer houden he. Betaal de kliniek er maar van.

Huh? Waarom doe je nu ineens moeilijk?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:38

Jaaa dat is het he

Ze kreeg mijn vinger
Wilde gelijk mijn hele hand

Hooi krijgt ze ook niet want dat is duur momenteel. Een mariakaakje en een glas regenwater

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:39

Omgekeerde psychologie werkt niet op mij Kimmie235

Ik doe niet moeilijk. Jij doet moeilijk

Jij wilt geen crowdfunding starten voordat je alles weet. Dat is nou precies het hele punt waar we het de hele tijd over hebben.

Ik deed niet moeilijk maar ik vroeg waarom je ineens zoveel wilt weten. Als je ons echt na wilt doen dan doe je het ook hetzelfde als wij toch?
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 23-06-24 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:40

Ik mocht toch alles inzien, ik wil dat graag beoordelen of een crowdfunding wel passend is, wat je leningen zijn, hoeveel je kliniek kostte. Waarom mag ik daar niet mijn eigen visie op houden dan? Ga je nu ineens voorwaarden stellen?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:43

Kimmie235 schreef:
Ik mocht toch alles inzien, ik wil dat graag beoordelen of een crowdfunding wel passend is, wat je leningen zijn, hoeveel je kliniek kostte. Waarom mag ik daar niet mijn eigen visie op houden dan? Ga je nu ineens voorwaarden stellen?

Stomme vraag als ik zeg dat jij betaald en het beheer doet. Dat gaat lastig als ik alle informatie voor mezelf houdt. Soort 1+1=2

Het hypocriete stuk eraan is dat jij het raar vind dat mensen die helpen dit willen weten, maar het zelf ook wel heel graag weet voordat je het doet.

Snap je het nu?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:48

Laat je wel weten wanneer de rekening binnen is.

Thanks alvast

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:51

Wat wordt dit een flauw en kinderachtig topic.

Overigens, social media posts embedden mag, kopiëren en plakken niet. Het is zijn goed recht om mensen te blokkeren en dan is het niet de bedoeling dat dat omzeild wordt door gewoon copy - paste te gaan doen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:59

Weet je wat vooral flauw en kinderachtig is?

Hoe mensen die de info wel hebben naar beneden gehaald worden terwijl die info 100% op waarheid berust. Dat mensen die even binnenkomen denken dat ze iemand die er heel dichtbij staat naar beneden kunnen halen omdat hun vooral zien wat Unas schrijft en laat zien.

Ik heb altijd geleerd dat een verhaal meerdere kanten heeft maar als hier de andere kant getoond wordt dan zie ik allemaal reacties komen over iemand zwartmaken, Sherlock Holmes, verzinnen, liegen, niet begrijpen, levenswerk, alles uitpluizen en ga zo maar door.

Kijk bijv. Bigone die gewoon info uit eerste hand heeft zonder een heksenjacht. Die wordt hier alle kanten opgeslingerd want al vertelt ze de waarheid komen er weer een paar stieren die denken dat ze dat ook wel kunnen tacklen waarom het niet zo is.

Ik deel dingen die hij zelf heeft verteld en zelfs dat begrijp ik dan verkeerd of snap ik niet en ga zo maar door terwijl een ieder dit had kunnen zien.

Ga zo maar door

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:04

Maar ik zit weer aan mijn 2 uur Unas voor vandaag. Dus ik ga weer wat met mijn leven doen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:06

GabberGill schreef:
Weet je wat vooral flauw en kinderachtig is?

Hoe mensen die de info wel hebben naar beneden gehaald worden terwijl die info 100% op waarheid berust. Dat mensen die even binnenkomen denken dat ze iemand die er heel dichtbij staat naar beneden kunnen halen omdat hun vooral zien wat Unas schrijft en laat zien.

Tot nu toe heb jij op geen enkele wijze kunnen aantonen dat jij Unas persoonlijk kent. Dus ik geloof er niks van dat jij 'de waarheid' weet. Jij vindt jezelf heel dichtbij staan, maar ik lees alleen alleen doorvertelde roddels uit het via-via-circuit en eigen interpretaties van social media berichten in je berichten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:14

Lieser, heb je mijn post gelezen? En moet je hem kennen om er een mening ( die in mijn geval dus uit absoluut betrouwbare bron komt) , diegenen die hem verdedigen kennen hem wel ?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:16

Wil iedereen die Unas persoonlijk kent in dit topic zijn vinger opsteken? :D

Volgens mij is alle informatie gebaseerd op zijn berichten en wat hij naar buiten brengt in zijn verhalen. En zelf maakt ie van die cryptische langdradige posts die ik niet eens ga lezen. :z Wat een gewauwel allemaal zeg van die man.

Het is een bijzonder figuur dus niet zo vreemd dat hij gespreksstof doet opwaaien.

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:28

GabberGill schreef:
Kimmie235 schreef:

Stomme vraag als ik zeg dat jij betaald en het beheer doet. Dat gaat lastig als ik alle informatie voor mezelf houdt. Soort 1+1=2

Het hypocriete stuk eraan is dat jij het raar vind dat mensen die helpen dit willen weten, maar het zelf ook wel heel graag weet voordat je het doet.

Snap je het nu?

Nee, je zegt je mag alles weten en stelt ineens voorwaarden.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 19:19

Nou dit wordt dus gewoon een soap hier. Een goede tijden slechte tijden uit het eerste allerbelabberdste seizoen.

Zal ook wel weer een mod op springen denk ik.
Typisch paardenmeisjes gedrag dit.
Bha.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:28

Jullie zijn wel uitmuntend in het speculeren...

Ik had 20€ gedoneerd. Wat hij nu allemaal doet zou me een rotzorg zijn. Geen interesse in ook. Dus nee, niet iedereen is geintresseerd dagelijks al zijn ins en outs te volgen.
Verder ben ik dat penny gedoe hier ook beu. Blij niet met jullie soort op een stal te moeten staan. De schrik van menig pensionhouder