Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Vraag me af hoe het nu verder gaat, zou hij het paard wel meekrijgen als die openstaande rekening niet betaald wordt? Hij had al een persoon/plek in Spanje zag ik op FB.
Telpeva schreef:Raineri schreef:Z’n laatste post gelezen met dat voorstuk van z’n boek. Is er iemand met voldoende mythische kennis die dit kan ontcijferen? Ik kan niet volgen of ik te weinig kennis heb of dat het stuk tekst een soort beschrijving van een koortsdroom is
Het is niet per se mythisch, hij omschrijft een aantal standaard patronen die je in boeken vaak terug ziet komen omdat veel mensen zulke patronen waarderen. Zoals een held in een boek, een schurk, ook zegt hij dat er minimaal een personage dood zou moeten gaan en er moet ook liefde in zijn. Verder noemt hij nog wat onderwerpen die hij belangrijk vindt dat er in moeten gaan komen.
Ik zie het niet als een voorstuk voor zijn boek, ik zie het eerder als een soort dagdromen over welke kant hij op zou willen gaan als schrijver met zijn boek want hij is er nog niet over uit. Dit is nog niet het begin van het boek.
GabberGill schreef:Nou vandaag?
Ik moet wel een gaatje maken aangezien ik me volledig op Unas heb gestort en mijn levenswerk ervan maakte.
Wil jij dan gelijk een crowdfunding voor me starten? Mijn paard stond net 5 dagen in de kliniek en ik wil niet meer werken
Kimmie235 schreef:GabberGill schreef:Nou vandaag?
Ik moet wel een gaatje maken aangezien ik me volledig op Unas heb gestort en mijn levenswerk ervan maakte.
Wil jij dan gelijk een crowdfunding voor me starten? Mijn paard stond net 5 dagen in de kliniek en ik wil niet meer werken
Oké, nou laat maar weten dan wanneer en waar?
Geen crowdfunding, ik wil eerst heel precies weten hoe jouw financiële situatie ervoor staat natuurlijk. Misschien heb je wel een miljoen op de bank
GabberGill schreef:Maakt toch niet uit wat ik heb, maar het gaat om wat ik wil en wat ik vooral niet wil.
Daarbij is het een luxe om in mijn privé te mogen kijken he. Dus niet gelijk het hele handje willen als je een vingertje krijgt.
Heb jij daar wel tijd voor? Urenlang nadenken en heroverwegen. Jij hebt het daar toch veel te druk voor. Daarbij behoud je alleen je eigen visie op deze manier als je van mij net zoveel weet als wij van Unas. Laten we beginnen met een instavolgverzoek ooooh en een crowdfunding vanuit jou voor mij misschien? Je mag het geld zelf in beheer houden he. Betaal de kliniek er maar van.
Kimmie235 schreef:Ik mocht toch alles inzien, ik wil dat graag beoordelen of een crowdfunding wel passend is, wat je leningen zijn, hoeveel je kliniek kostte. Waarom mag ik daar niet mijn eigen visie op houden dan? Ga je nu ineens voorwaarden stellen?
GabberGill schreef:Weet je wat vooral flauw en kinderachtig is?
Hoe mensen die de info wel hebben naar beneden gehaald worden terwijl die info 100% op waarheid berust. Dat mensen die even binnenkomen denken dat ze iemand die er heel dichtbij staat naar beneden kunnen halen omdat hun vooral zien wat Unas schrijft en laat zien.
GabberGill schreef:Kimmie235 schreef:Ik mocht toch alles inzien, ik wil dat graag beoordelen of een crowdfunding wel passend is, wat je leningen zijn, hoeveel je kliniek kostte. Waarom mag ik daar niet mijn eigen visie op houden dan? Ga je nu ineens voorwaarden stellen?
Stomme vraag als ik zeg dat jij betaald en het beheer doet. Dat gaat lastig als ik alle informatie voor mezelf houdt. Soort 1+1=2
Het hypocriete stuk eraan is dat jij het raar vind dat mensen die helpen dit willen weten, maar het zelf ook wel heel graag weet voordat je het doet.
Snap je het nu?