Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Das toch altijd al zo?
Relaxed schreef:DideH schreef:Whuuh wat is dat met dat paard wisselen?
Er blijven er 4 over en die rijden allemaal op elkaars paarden het parcours. Dus 16 rondes..
Sammie schreef:Annemiek80 schreef:Tellen alle scores van de omlopen mee voor het individuele klassement of beginnen ze zaterdag weer op de 0?
Zie mijn eerdere linkSammie schreef:
Sammie schreef:Annemiek80 schreef:Tellen alle scores van de omlopen mee voor het individuele klassement of beginnen ze zaterdag weer op de 0?
Zie mijn eerdere linkSammie schreef:
Sammie schreef:[/quote]
PolleMaster schreef:Ik heb de link nu twee keer gelezen, misschien lees ik eroverheen, maar ik zie het niet staan.
Beginnen ze nou zaterdag met een schone lei of blijven de strafpunten tot nu toe staan?
Citaat:De paarden krijgen vervolgens twee dagen rust, want op zaterdag 6 september begint 's middags de derde wedstrijd, verdeeld over twee rondes en deze keer niet tegen de klok. Er wordt in de eerste ronde gesprongen in omgekeerde volgorde. De ruiter die 30ste staat springt als eerste en de ruiter die als eerste staat springt als laatste. De beste vier ruiters (dus diegenen met de minst aantal punten) kwalificeren zich voor de 'change-horse' finale. In de finale ruilen de ruiters van paard.