Ik zou eerder weggaan 12 uur Weet je zeker dat je optijd komt anders heb je maar een kwartier dat je in de file enz kan staan Beter te vroeg dan te laat
mooi !! krijg je de uitslag niet gelijk dan ? nee he.
Eliine
Geplaatst: 22-05-10 11:57
Nee voor de Rakker rol was het 12.15 als ik het goed heb als je niet door bent kun je dus nog wel redelijk bijtijds naar huis. Hoe het met de figurantenrol zit weet ik niet
Wat leuk dat er bokkers door zijn! Ik ga duimen voor ze!
Eliine
Geplaatst: 22-05-10 13:29
Nou wat ik begreep is er inderdaad 1 Rakker nodig. Maar mn vader zei ook iets in de trant van dat er ook reservepony's gevraagd worden. Maar dat lijkt me wel wat lastig met al die verschillende kleurtjes Je kunt moeilijk halverwege de film een gespikkelde pony inzetten als het daarvoor een vosbonte was oid Maar sowieso zullen ze wel pony's op de reservelijst zetten voor als de echte Rakker plotseling toch niet blijkt te kunnen of ziek wordt ofzo. Dat soort dingen houden ze wel gewoon rekening mee.
wat een drama! omdat ik midden in m'n examen zit, kon ik niet oefenen met de trailer. en nu vertikte bo het om erin te lopen. we hebben echt alles geprobeerd. heb uiteindelijk de eigenaaresse gebeld, die is nog gekomen, maar niks heeft geholpen. dus nu zit ik thuis, terwijl ik nu eigenlijk in de auto daarheen had moeten zitten
wel kei leuk dat er al een paar bokkers door zijn !
Eliine
Geplaatst: 22-05-10 14:09
ahh jeetje dat is balen zeg en frustrerend ook lijkt me. Maarja je kunt je paard er moeilijk in slaan, als ie niet wilt dan wil ie niet Maar wel zonde zeg, je verheugd je er natuurlijk wel op