En zou dat niet zijn bestond bokt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GabberGill schreef:Maar je benoemt nu dus een zaak waar het dier dus wel degelijk de dupe wordt
Een eigenaar zonder geld die A zegt en vervolgens B niet kan verwezenlijken is naar mijn mening gewoon ellende. Als hij rekeningen niet betaald heeft dit wel degelijk gevolgen voor de behandeling en revalidatie van Furion. Als hij met het paard vertrekt dan gaat het paard waarschijnlijk weer kilometers te voet op pad of hij moet steun vinden maar veel mensen keerde tegen hem in het harnas.
Hoe of wat qua rekeningen boeit me niet, maar wel wat de consequenties omtrent een paard in een kliniek waar de rekeningen niet voor betaald worden.
Avalanche schreef:Want? Mensen zijn hier toch uitgebreid bezig alle financiën uit te zoeken? Vind je dat niet raar dan, zeker als je gewoon niks weet, behalve de GoFundMe en de dingen die hij zelf gezegd heeft?
DuoPenotti schreef:Avalanche
Uitgebreid uitzoeken?
Overdrijf je nu niet een beetje?
Niet meer dan wat hij zelf heef geschreven word hier herhaald.
Kimmie235 schreef:GabberGill schreef:Ik heb nu een bericht gestuurd of hij zijn bankrekening aan me wilt openen. Dan kan ik is echt gaan spitten op deze prachtige zondag
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw financiële situatie, wil je me jouw bankgegevens sturen?
Kimmie235 schreef:GabberGill schreef:Ik heb nu een bericht gestuurd of hij zijn bankrekening aan me wilt openen. Dan kan ik is echt gaan spitten op deze prachtige zondag
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw financiële situatie, wil je me jouw bankgegevens sturen?
Raineri schreef:Z’n laatste post gelezen met dat voorstuk van z’n boek. Is er iemand met voldoende mythische kennis die dit kan ontcijferen? Ik kan niet volgen of ik te weinig kennis heb of dat het stuk tekst een soort beschrijving van een koortsdroom is
BigOne schreef:Ook nog appeltaart met slagroom?
Kimmie235 schreef:Oké lijkt me leuk, ik kom graag langs om de financiële situatie te bekijken en onderzoeken en te weerleggen en te bediscussiëren. Dus laat maar weten hoe wat waar en wanneer