Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 12:24

Inderdaad.
En zou dat niet zijn bestond bokt niet :D

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:09

GabberGill schreef:
Maar je benoemt nu dus een zaak waar het dier dus wel degelijk de dupe wordt

Een eigenaar zonder geld die A zegt en vervolgens B niet kan verwezenlijken is naar mijn mening gewoon ellende. Als hij rekeningen niet betaald heeft dit wel degelijk gevolgen voor de behandeling en revalidatie van Furion. Als hij met het paard vertrekt dan gaat het paard waarschijnlijk weer kilometers te voet op pad of hij moet steun vinden maar veel mensen keerde tegen hem in het harnas.

Hoe of wat qua rekeningen boeit me niet, maar wel wat de consequenties omtrent een paard in een kliniek waar de rekeningen niet voor betaald worden.

Welke consequenties heeft het niet betalen van de rekeningen voor het paard??
Geloof nooit dat het paard dan zomaar wordt meegegeven aan Unas.
En je maakt mij niet wijs dat ze hem daardoor laten inslapen.
Hoogstens wordt hij in beslag genomen en daar hoeft het paard niet de dupe van te zijn.
In tegendeel.
( En als hij wel zou worden ingeslapen is het ook klaar.
Dan krijgt hij zijn welverdiende rust, en is hij los van Unas. )
Meer drama is er denk ik niet.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 22:39

Indien er betalingen uitblijven gaat er over het algemeen nog een proces aan vooraf. behandelingen en revalidatie worden meestal deze gehele periode stopgezet om zoveel mogelijk kosten te sparen en alleen de nodige zorg om het dier pijnloos te laten afwachten zal worden gegeven.

Ik gun dit dier toch een andere toekomst dus ik hoop nog altijd dat hij betaalt maar ik verwacht niet dat dit zo makkelijk gaat aangezien de kosten nog elke dag oplopen. Dit gaat me dus niet om zijn financiën maar wel om het afwachten voor dit dier indien hij het niet kan betalen. Het is ook geen bedrag wat je even met een maandje werken verdient

Ik weet niet hoe dit in Frankrijk zit hoor

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 00:11

Mja, leuk allemaal, die theorieën, maar we hebben nul inzicht in de financiën van Unas of die van de kliniek. Dus wat mij betreft een hoop geschetter in de ruimte, wat nergens over gaat. Je weet helemaal niets.

Op insta zie ik iets over een boek (en zijn talent om te schrijven kennen we ook al niet) en het paard krijgt fruit gevoerd. Dat is alles wat we weten.

Verder ga ik mee in dat ik de psychologie van de mensen die hier posten erg interessant vind. En enige verbazing over wat mensen denken te weten en op wat voor informatie ze denken recht te hebben :') ik ben wederom zeer dankbaar voor de AVG :D absoluut bizar om zo in iemands privéleven te gaan graven _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 00:26

Ik vind het wel wat dramatische reacties hoor :=
Wat nou "denken recht te hebben op informatie" en "graven in iemands privéleven".... overdrijven is ook een vak zeg -O-

Die man wil graag volgers. Als je volgers wilt dan wil je die graag geboeid houden.
Zeker als je uit je bekendheid een inkomen wilt proberen te genereren.

Hij zegt allerlei vage dingen. Waardoor volgers zich afvragen wat hij nou eigenlijk zegt / bedoelt.
Daar ontstaat dan logischerwijze een discussie over. Die eigenlijk alleen maar in het belang is van Unas want dan zijn mensen dus "met je bezig" en blijven je volgen omdat ze graag meer zouden willen weten over hoe je verhaal verder gaat.

Daarmee leg je ook een basis om een eventueel boek te slijten over je avonturen / beslommeringen.

Als iemands berichten lezen, je die herinneren en wat je gelezen hebt benoemen, al gezien wordt als "bizar graven in iemands privéleven"..... dan ben je wel heel snel van je stuk gebracht hoor :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 05:04

Want? Mensen zijn hier toch uitgebreid bezig alle financiën uit te zoeken? Vind je dat niet raar dan, zeker als je gewoon niks weet, behalve de GoFundMe en de dingen die hij zelf gezegd heeft?

En hoezo van mijn stuk gebracht? Ergens een mening over hebben is niet hetzelfde als van mijn stuk zijn hoor :)

Verder geloof ik niet zo dat de mensen die graag allerlei theorieën verzinnen, ook dat boek gaan kopen :+ als het al ooit geschreven wordt. Dat zeg ik overigens niet als steek naar hem, er zijn heel veel mensen die aan een boek beginnen, wat vervolgens nooit af komt.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:30

Ik heb eigenlijk het vermoeden dat hij erop rekent dat er mensen veulens willen van Furion, simpelweg vanwege de bekendheid. En, helaas, zijn er best wat mensen die op die manier hengsten kiezen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:43

Avalanche
Uitgebreid uitzoeken?
Overdrijf je nu niet een beetje?

Niet meer dan wat hij zelf heef geschreven word hier herhaald.

SinneJ
maar wat kun je dan voor een dekking vragen, 250?
Moet hij heel wat merries hebben wil hij de rekening betalen als die 5000 is en nog oploopt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 10:57

Avalanche schreef:
Want? Mensen zijn hier toch uitgebreid bezig alle financiën uit te zoeken? Vind je dat niet raar dan, zeker als je gewoon niks weet, behalve de GoFundMe en de dingen die hij zelf gezegd heeft?

Maar wat zie jij dan als "uitgebreid bezig alle financiën uit te zoeken"... :?
Ik zie dat helemaal niet gebeuren namelijk, wat geklets in de ruimte zou ik niet zo kwalificeren :=

DuoPenotti schreef:
Avalanche
Uitgebreid uitzoeken?
Overdrijf je nu niet een beetje?

Niet meer dan wat hij zelf heef geschreven word hier herhaald.

Nou, dat dus..... als je dat al "bizar graven in iemands privéleven" noemt.... :=

Ik zie het stukje bizar niet, het graven niet en het privé ook niet, als je dat zelf allemaal online zet voor je volgers. Het enige dat een beetje de diepte in gaat zijn de opmerkingen van BigOne die blijkbaar contact heeft met degene die over de inzameling ging...?

En dat mensen zich wat dingen afvragen zou ik ook niet classificeren als "graven" en al helemaal niet met bizar. Gewoon een logisch vervolg toch van het roepen van allerlei vage losse flodders tegen je volgers :j
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-06-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:09

Z’n laatste post gelezen met dat voorstuk van z’n boek. Is er iemand met voldoende mythische kennis die dit kan ontcijferen? Ik kan niet volgen of ik te weinig kennis heb of dat het stuk tekst een soort beschrijving van een koortsdroom is }:0

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:34

Ik heb nu een bericht gestuurd of hij zijn bankrekening aan me wilt openen. Dan kan ik is echt gaan spitten op deze prachtige zondag

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:36

GabberGill schreef:
Ik heb nu een bericht gestuurd of hij zijn bankrekening aan me wilt openen. Dan kan ik is echt gaan spitten op deze prachtige zondag

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw financiële situatie, wil je me jouw bankgegevens sturen?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:37

Kimmie235 schreef:
GabberGill schreef:

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw financiële situatie, wil je me jouw bankgegevens sturen?

haha en jij neemt dat serieus ? :') _O-

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:39

Stuk hierom

Hahahahhahaha

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:40

Avalanche , diegene die hem en het paard persoonlijk kent en de inzameling heeft opgezet is vorige week na weken door hem weer benaderd . Ik heb nog een rekening van 5000 euro.
Ze was eerst van plan om hem nogmaals te helpen , voor het paard maar navraag over zijn plannen en z’n idiote gedrag tegenover haar, ze heeft hem overal geblokt , is er nu helemaal klaar mee.
En de snelste manier om door hem geblokt te worden is zeggen dat hij eindelijk eens aan het werk moet gaan.
Zijn excuses: kan niet tegen reizen met ov, kan niet tegen geestdodend werk, kan niet tegen autoriteit , moet werkvergunning uit Italië halen.

Ondertussen trok hij bij de arts aan de bel dat het wel een dikke rekening was. Die gaf aan dat hij zwaar gematst was anders was hij nog 5000 hoger geweest.
En of hij al die rekeningen niet open en bloot op sm wilde gooien want dat was voor de kliniek vervelend.

GabberGill

Kimmie235 schreef:
GabberGill schreef:

Tuurlijk mag je dat.

Wil je er een bak koffie bij of wat anders?

BigOne

Ook nog appeltaart met slagroom?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:41

Raineri schreef:
Z’n laatste post gelezen met dat voorstuk van z’n boek. Is er iemand met voldoende mythische kennis die dit kan ontcijferen? Ik kan niet volgen of ik te weinig kennis heb of dat het stuk tekst een soort beschrijving van een koortsdroom is }:0

Het is niet per se mythisch, hij omschrijft een aantal standaard patronen die je in boeken vaak terug ziet komen omdat veel mensen zulke patronen waarderen. Zoals een held in een boek, een schurk, ook zegt hij dat er minimaal een personage dood zou moeten gaan en er moet ook liefde in zijn. Verder noemt hij nog wat onderwerpen die hij belangrijk vindt dat er in moeten gaan komen.
Ik zie het niet als een voorstuk voor zijn boek, ik zie het eerder als een soort dagdromen over welke kant hij op zou willen gaan als schrijver met zijn boek want hij is er nog niet over uit. Dit is nog niet het begin van het boek.

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:42

Ah fijn! Ik houd niet O van koffie, maar iets fris lust ik wil. Onafhankelijk van Xu hoor, ik vind zijn gegevens niet zo interessant maar die van jou wel, leuk dat je openheid wil geven!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:46

BigOne schreef:
Ook nog appeltaart met slagroom?

Ik ben heel gemoedelijk dus kom maar op!

Miss kunnen we dan met zijn alle nog meer spitten!

Soort Unas theekransje zodat we ook zijn lievelingseten ontdekken.

Kim235 je bent van harte welkom om hier mijn gegevens allemaal te bekijken. Mijn koelkast staat gevuld met van alles en nog wat. Je zal vast wel iets lusten.

Kimmie235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:47

Oké lijkt me leuk, ik kom graag langs om de financiële situatie te bekijken en onderzoeken en te weerleggen en te bediscussiëren. Dus laat maar weten hoe wat waar en wanneer

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:52

Nou vandaag?

Ik moet wel een gaatje maken aangezien ik me volledig op Unas heb gestort en mijn levenswerk ervan maakte.

Wil jij dan gelijk een crowdfunding voor me starten? Mijn paard stond net 5 dagen in de kliniek en ik wil niet meer werken

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:53

Kimmie235 schreef:
Oké lijkt me leuk, ik kom graag langs om de financiële situatie te bekijken en onderzoeken en te weerleggen en te bediscussiëren. Dus laat maar weten hoe wat waar en wanneer

Iemand die veel geld gedoneerd krijgt voor een specifiek doel, heeft imo ook een soort van verantwoordelijkheid om goed met dat geld om te gaan. Als er vage berichten gepost worden op zijn socials, lijkt het me logisch dat mensen vragen hebben. Dit allemaal kan jou niet interesseren, maar laat mensen die wel interesse hebben ook gewoon in hun waarde. Vind ik.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:55

Hij heeft dat geld niet zelf in handen gekregen, dat vroeg hij wel maar de go fund me is rechtstreeks naar de kliniek gegaan.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:56

BigOne schreef:
Hij heeft dat geld niet zelf in handen gekregen, dat vroeg hij wel maar de go fund me is rechtstreeks naar de kliniek gegaan.

Dat klinkt als heel verstandig :j