Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:purraboy schreef:Weet iemand waar ik Christian Ahlmann terug kan zien? Mijn vader zei dat ik die moest zien. En bij Eurovision sports moet ik eerst het helemaal kijken.
Je kunt daar wel doorspoelen, maar de startlijst is nergens meer te vinden.
Janski schreef:Sja een paar klappen in de ring.. daar kan je je aan storen. dan is het maar goed dat je niet ziet wat er in de training kan voorvallen. Je hebt nu een keer ruiters die niet zo subtiel zijn dat is al jaar en dag zo. Daar mag je wat van vinden natuurlijk ik vind het ook niet altijd terecht.
Gini schreef:Janski schreef:Sja een paar klappen in de ring.. daar kan je je aan storen. dan is het maar goed dat je niet ziet wat er in de training kan voorvallen. Je hebt nu een keer ruiters die niet zo subtiel zijn dat is al jaar en dag zo. Daar mag je wat van vinden natuurlijk ik vind het ook niet altijd terecht.
Het gaat niet zozeer om de klappen, maar wel om de onrechtvaardigheid ervan. Zelf het paard fout voor de hindernis brengen is enkel en alleen de schuld van de ruiter, daarvoor moet je het paard niet straffen. Integendeel, daar kweek je paarden van die op den duur zeggen: f*ck zoek het zelf maar uit. Daarom dat het paard waarschijnlijk ook de tweede keer gewoon stopt, geen vertrouwen meer in de ruiter.
Sientje schreef:Gini schreef:
Het gaat niet zozeer om de klappen, maar wel om de onrechtvaardigheid ervan. Zelf het paard fout voor de hindernis brengen is enkel en alleen de schuld van de ruiter, daarvoor moet je het paard niet straffen. Integendeel, daar kweek je paarden van die op den duur zeggen: f*ck zoek het zelf maar uit. Daarom dat het paard waarschijnlijk ook de tweede keer gewoon stopt, geen vertrouwen meer in de ruiter.
Waar de ruiter dus in the end alleen maar zichzelf mee heeft... Lijkt me best 'n duur peerd, voor eentje die op een gegeven moment niet meer wil springen...
Voor nu had 'ie zichzelf er ook mee trouwens, getuige z'n strafpunten...