ik heb met mn ogen op het beeldscherm geplakt alle richtingen op gekeken, wel in een keer het aantal goed
Sodeletuut schreef:Gaan ze ook wat doen met die slagzinnen? Komt er ook een topic met de leuksten ofzo? dat lijkt me erg leuk!
EngeltjeS schreef:Sodeletuut schreef:Gaan ze ook wat doen met die slagzinnen? Komt er ook een topic met de leuksten ofzo? dat lijkt me erg leuk!Wacht maar af.
lijkt me ook wel leuk een topic met slagzinnenik ook niet shetje14, beetje geduld, zal vast druk zijn voor degenen die dat allemaal moeten doen
_biondaa schreef:ik vind de smileys echt heel erg irritand eigelijk niet allemaal natuurlijk hoor hahaDeze is leuk!
OMG eindelijk na alle hints en per pm hint puzzel 2 gevonden mijn fucking god das toch niet te tellen?
Oke en nu hopen dat ik vraag 3 goed heb!!!:) Ik ben gek op roze! Edit; waar is mijn blauw! heb al anderhalf uur geleden te horen gekregen dat mn 2e antwoord goed was!!
Eleionomae schreef:Yinthee schreef:ik ben nog steeds geel en ook geen meel (mail) Bij 2 duurde het bij mij ook even ze zullen het wel druk hebbenJa dat snap ik wel hoor, maar het is inmiddels wel een heeeel lang even, haha.Had hem al ruim voor jou gestuurd als ik me niet vergis