Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GabberGill schreef:Dus hoe je het ook wendt of keert heeft hij een half miljoen te besteden toch?
Hoe die dat heeft maakt dan toch niet uit?
pmarena schreef:GabberGill schreef:Dus hoe je het ook wendt of keert heeft hij een half miljoen te besteden toch?
Nouja, imo zegt hij dus helemaal niet per-sé dat hij een half miljoen te besteden heeft. Als je zegt "ik kan tot een half miljoen gaan" kan het dus ook zijn dat je zegt "ik voel me er okee bij om max. een half miljoen schuld te hebben".
Heb je dan een half miljoen te besteden, als iemand het op die manier bedoelt...?
GabberGill schreef:Dus hoe je het ook wendt of keert heeft hij een half miljoen te besteden toch?
7ofhearts schreef:Het lijkt mij dat als Unas de kliniek in de problemen brengt de kliniek het recht heeft om te zeggen; wij zijn klaar met jou.
Feit dat het paard nog steeds revalideert op de kliniek zegt mij dat er nog weinig aan de hand is.
Beetje gepruttel van Unas uit omdat er anders niks te melden valt en hij dondersgoed weet dat zijn verhaal uit is zonder volgers.
Verder verbaas ik me nog steeds over het Sherlock Holmes gehalte in dit topic.
En dan met name het uitpluizen van uitspraken, en het financiële plaatje dat de man wel of niet heeft.
Koekie73 schreef:7ofhearts schreef:Het lijkt mij dat als Unas de kliniek in de problemen brengt de kliniek het recht heeft om te zeggen; wij zijn klaar met jou.
Feit dat het paard nog steeds revalideert op de kliniek zegt mij dat er nog weinig aan de hand is.
Beetje gepruttel van Unas uit omdat er anders niks te melden valt en hij dondersgoed weet dat zijn verhaal uit is zonder volgers.
Verder verbaas ik me nog steeds over het Sherlock Holmes gehalte in dit topic.
En dan met name het uitpluizen van uitspraken, en het financiële plaatje dat de man wel of niet heeft.
Dat laatste is toch niet zo gek, als iemand van dit soort wilde verhalen op social media deelt en vervolgens veel geld accepteert van vreemden?
Popstra schreef:7ofhearts schreef:Feit dat het paard nog steeds revalideert op de kliniek zegt mij dat er nog weinig aan de hand is.
Precies!
DuoPenotti schreef:Ik doe zelf graag mee aan alle theorieën spuien
En als dat niet pro Unas zitten er meteen een paar op de kast