Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dallista schreef:HorseTimeXL schreef:Moet je de Duitse zender horen dan weet ik niet wie het meer is..
Oh, da's trouwens wel een leuk idee, direct de Duitse TV erbij houden, dat commentaar wil ik wel even horen.
FriesWytske schreef:xxIsaa schreef:Wel grappig om te zien dat alle jury's Charlotte op de 1e plaats hebben gezet, behalve de Nederlandse bij C!
Ik vind hem de hele wedstrijd anders keurig jureren. Kan me in zijn punten vinden bij alle deelnemers die ik heb gezien.

DideH schreef:Kan iemand even eten hierheen gooien?
Ik moet nog eten maken, maar ik ben niet meer in staat om normaal te functioneren
Zo voel ik me ongeveer:
We hebben de W, we hebben de H, we hebben de A, We hebben de A
WHAAAA
FriesWytske schreef:xxIsaa schreef:Wel grappig om te zien dat alle jury's Charlotte op de 1e plaats hebben gezet, behalve de Nederlandse bij C!
Ik vind hem de hele wedstrijd anders keurig jureren. Kan me in zijn punten vinden bij alle deelnemers die ik heb gezien.
Ben t eigenlijk altijd eens met Eddy de Wolff Michelle77 schreef:Ailill schreef:Mijn hemel wat is Laurens chauvinistisch
En is dat zo verkeerd?
HorseTimeXL schreef:[
Moet je de Duitse zender horen dan weet ik niet wie het meer is..
Patrick kittel vind ik altijd zo leuk afgroeten haha
Cowgirl schreef:DideH schreef:Kan iemand even eten hierheen gooien?
Ik moet nog eten maken, maar ik ben niet meer in staat om normaal te functioneren
Zo voel ik me ongeveer:
We hebben de W, we hebben de H, we hebben de A, We hebben de A
WHAAAA
http://www.thuisbezorgd.nl
dankje