xSwanHeart schreef:Oooh, ik ben zo bang Eens kijken of ik al iets heb.Edit: Check, prijs in the pocket, hahaValt nog mee Marjolein!
dmuts schreef:fijn ook dat dit topic HK is geworden en dat je dus een HK ontzegging kan winnen dat is dus niet leuk
xDonja schreef:Ik zie al allemaal mensen met rode hoofden die niet meer HK kunnen... Verhaaltje sxhrijven hebben ze nog een dag voor
Ladybird schreef:Murthul schreef: voor degene die dit topic hk heeft gemaakt.Ja echt he! die is echt de topper van de dag op dit moment Die HK ban gaat morgen toch pas in?
Ik dacht, goh zou ik mijn avatar weer kunnen veranderen. Ja dus, en nu voel ik me schuldig. En nu is ie weer alla 1 april, jeej.
Haha, je zal toch maar 3x winnen, ben je straks geel, heb je een andere ava en ook nog een ondertitel!
xDonja schreef:Ik zie al allemaal mensen met rode hoofden die niet meer HK kunnen... druk bezig met gedichten schrijven enzo...
FloMax schreef:Iris82 schreef:Dat onderschrift dat blijft dus echt niet langer dan een dag he? Ik heb em voor een hele maand Hahahahaha ik ook mijn avatar.. ziet eruittttt
Waarom was ik ook weer nieuwsgierig Mijn eerste reactie bij die pb was , nog voor het lezen was het al en na het lezen is het
Haha ik vernieuwde mijn pagina en ineens staat daar rechtsboven in mijn scherm dat aapje voor mijn naam
Marjoow schreef:Noohh HK ontzegging Waaaarom deed ik mee Huh? Maar je hebt toch ook een andere avatar? 2 prijzen?
ik heb toch heel geen tijd om een verhaal van 750 woorden te schrijven hahaha. ik zal duimen voor de volgende ronde