Cayenne schreef:PhiaBink schreef:Rubis is geeuthaniseerd. Hij was zo ziek en had heel veel pijn.
en waarom heeft ze dat dan niet meteen bij meneer van de Berg gemeld toen hij zo ziek was?
Is gemeld!
30%.... is uitgezonden, weet je nog!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnke schreef:Jullie doen net of Jytte verzweeg dat hij ziek was.
Vergeet niet dat zij ook eerst voor een raadsel stond. Een paard met vage klachten.
Wat hadden jullie zelf gedaan? Ow, mijn paard kucht ik licht de fokker in? Komt ook raar over dan niet?
De vergelijkingen met de koelkast: dan weet je wat er mis is! Het ding lekt of noem maar op.
Het was bij Rubis simpelweg niet duidelijk waar het vandaan kwam en wat het was!
Vergeet niet dat zij ook eerst voor een raadsel stond. Een paard met vage klachten.
Wat hadden jullie zelf gedaan? Ow, mijn paard kucht ik licht de fokker in? Komt ook raar over dan niet?
De vergelijkingen met de koelkast: dan weet je wat er mis is! Het ding lekt of noem maar op.
Het was bij Rubis simpelweg niet duidelijk waar het vandaan kwam en wat het was!
Citaat:Ik bedoel vanaf het moment dat er gedagvaard wordt kan het nog maanden duren eer de rechter uitspraak doet.
Citaat:Te genezen als je erop tijd bij bent!!! Als het te laat is dan is het niet meer te genezen!
_San87_ schreef:linnke schreef:Jullie doen net of Jytte verzweeg dat hij ziek was.
Als het paard kucht, met vage klachten staat, dan meld je dat dus wel. Gewoon voor de zekerheid en dan is de verkoper ook op de hoogte, zeker als het nog binnen de garantieperiode valt.
PhiaBink schreef:Gebaseerd op dat er niet volledig is uitgezonden wat er is gebeurt. Dus de info die jullie hebben gezien, is onvolledig. Er spelen nog meer dingen die niet zijn uitgezonden!! Is het nog niet duidelijk genoeg? Zo komen allerlei verhalen en speculaties de wereld in.
Doordat het onvolledig is, wordt Jytte door het slijk gehaald en als leugenaar en weet ik veel wat bestempelt. Was de info wel volledig geweest, dan was het een andere topic geworden.
PhiaBink schreef:_San87_ schreef:
Als het paard kucht, met vage klachten staat, dan meld je dat dus wel. Gewoon voor de zekerheid en dan is de verkoper ook op de hoogte, zeker als het nog binnen de garantieperiode valt.
Even correctie
Eerst hoesten, dikke gewrichten, afvallen, onderkoeld zijn met 22 graden buiten.
Dit een een ziekte verloop van heel veel weken. Niet alles in 1 keer.
matasja schreef:Dat ze toegeeft dat ze in principe gefraudeerd heeft met het contract, vind ik al raar dat ze doorgaan met deze zaak. Er was iets met onrechtmatig verkregen zaken toch... onder valse voorwenselen iemandshandtekening onder een brief krijgen. Dat is waarom hier zo gereageerd word, daarmee is ze haar geloofwaadigheid verloren, als dat nirt gebeurd was en ze netjes een contract had vanaf dag 1 was iedereen tegen de handelaar geweest, wedden.
matasja schreef:Dat ze toegeeft dat ze in principe gefraudeerd heeft met het contract, vind ik al raar dat ze doorgaan met deze zaak. Er was iets met onrechtmatig verkregen zaken toch... onder valse voorwenselen iemandshandtekening onder een brief krijgen. Dat is waarom hier zo gereageerd word, daarmee is ze haar geloofwaadigheid verloren, als dat nirt gebeurd was en ze netjes een contract had vanaf dag 1 was iedereen tegen de handelaar geweest, wedden.
Dakotah schreef:Misschien, als ze dan ook kan bewijzen dat die ziekte al aanwezig was bij aankoop, anders niet.
Bovendien, als er slechts 30% is uitgezonden van het hele verhaal, zal dat net zo goed gelden voor de fokker.
Daar zullen ook uitspraken van, niet uitgezonden zijn.