Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Anne_x schreef:Lauraennala schreef:Hoe zit dat eigenlijk, sommige landen mogen wel weg strepen en andere landen niet. Dan zijn er dus landen met meer deelnemers dan andere landen. Hangt dat van de prestaties van de ruiters af in de voorrondes van de OS, of wordt dat anders bepaald?
sommige landen hebben volgens mij maar 3 ruiters
Lauraennala schreef:Hoe zit dat eigenlijk, sommige landen mogen wel weg strepen en andere landen niet. Dan zijn er dus landen met meer deelnemers dan andere landen. Hangt dat van de prestaties van de ruiters af in de voorrondes van de OS, of wordt dat anders bepaald?
Zarena schreef:Littera schreef:Onweert het echt in Londen?
Ik vind het paard dat nu in de ring is ook wel wat hebben...
Commentaar is trouwens irritant: 'Wat bedoel je met?', 'Bedoel je dat...?'
Ik erger me er ook aan! Alleen Jeroen heeft er verstand van.. Het is net: Paardrijden voor dummies..
) Dan hengelen we die medaille zo binnen! Michelle77 schreef:Lauraennala schreef:Hoe zit dat eigenlijk, sommige landen mogen wel weg strepen en andere landen niet. Dan zijn er dus landen met meer deelnemers dan andere landen. Hangt dat van de prestaties van de ruiters af in de voorrondes van de OS, of wordt dat anders bepaald?
3 beste resultaten tellen. Bij 4 starters dus 1 wegstreepresultaat. Maar bijvoorbeeld Canada is een starter gediskwalificeerd vanwege hypernogwat bij het paard. Dus 3 ruiters. Geen wegstreepresultaat en alle 3 de resultaten tellen.
Die Saudies gaan ons echt verrassen hoor....
hoop natuurlijk op goud voor de nederlanders, maar we zullen het zien!