Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janski schreef:kwarktaart schreef:Misschien domme vraag , maar hoe maken ze straks dan uit wie de 1e van individueel is , als de tijd niet meetelt en er 8 combinaties 0 strafp. hebben ?
de beste 60 van gister en de beste 45 van vandaag gaan woensdag tegen elkaar in een individueele wedstrijd
Janski schreef:Delaja schreef:Oh zonde!
Wat me wel opvalt is dat er veel paarden erg vaak overkruisd galopperen. Ik dacht dat er ook bij springen op een nette dressuuurbasis wordt gelet of komt dit door de spanning van het moment?
Ben je dol, alleen in de B heb je stijlpunten hier niet, al gaan ze er achterstevoren over .. je moet je normaal gedragen in de ring en verder moet het hout boven blijven binnen de tijd..
Kan verder niet schelen je mag alles in de mond proppen aan ijzerwinkel doen we allemaal niet moeilijk over het is geen dressuur..
cindy1000 schreef:moelly schreef:Het lijkt me ontzettend leuk om daar een keer naar toe te gaan om te kijken, het lijkt me een stuk minder leuk om mee te doen..
hihi ja indd, sws springen niet, dat wordt hem noot met mn dressuurknol
Ketaki schreef:Lizzyy schreef:Dus als Gerco foutloos rijd, is het resultaat van Jur streepresultaat?
als gerco en marc allebei foutloos zijn wel ja