Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antoinette schreef:Cayenne schreef:Wat zonde zeg, maar Sisther heeft echt zoveel kwaliteit zolang ze maar koel in het hoofd blijft.
Helemaal mee eens...Sisther kan zo ruig bewegen, ook pi/pa, alleen ze is zó sensibel!
Opmerking van Edward bij de bittencontrole: Ze ligt op op d'r rug![]()
![]()
Cayenne schreef:Dat hoorde ik ook idd.
En ik ben ff vergeten wanneer het was, maar kan me nog herinneren dat Edward ooit een kur met haar wilde starten ergens in NL (was ook live te volgen) en ze toen vroegtijdig moesten stoppen omdat ze niet te houden was.
Maar oeh wat een beweging kwam er toen uit zeg! Ze ontplofte maar oh oh, als ze dat nou eens liet zien terwijl ze rustig bleef![]()
Bonita_Bon schreef:Ze gaan gewoon voor brons, en dat zou ik een topprestatie vinden op dit moment! Je kan niet altijd aan de top staan, dan word het als vanzelfsprekend ervaren (zoals alle NL-ers nu teleurgesteld zijn over de score van NL, me included, onzin, ze doen het geweldig)
Denk trouwens dat Matthias en Laura wat gaan laten zien... Ik gun het Groot-Brittanie zeker! Duitsland blijft de eeuwige concurrent dus ja... het liefst zie ik Toot zo aan de kletter gaanIk kan het gevoel niet onderdrukken..
Bonita_Bon schreef:Ze gaan gewoon voor brons, en dat zou ik een topprestatie vinden op dit moment! Je kan niet altijd aan de top staan, dan word het als vanzelfsprekend ervaren (zoals alle NL-ers nu teleurgesteld zijn over de score van NL, me included, onzin, ze doen het geweldig)