Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvana schreef:Is life en cooking op internet ergens te zien?
In Belgie hebben we geen rtl4 en behalve een kort stukje in het nieuws is er hier verder ook geen aandacht aan besteed.
Sabri schreef:Ik heb net life en cooking bekeken maar ik vond het waardeloos hoe weinig die meisjes in beeld waren!!!. Ik had wel een leuk interview willen horen ofzo, maar ik heb ze nauwelijks kunnen zien, laat staan horen wat ze te vertellen hadden, ze hadden toch op zijn minst wel een paar vragen meer kunnen stellen?
sjorsie schreef:weet iemand wat er nu verder gebeurt met die paarden, krijgt die rottige meneer Lootsma ze weer terug of gaat de DB er nu echt wat aan doen en voor al deze paarden een andere eigenaar zoeken? Het was zelfs op CNN te zien, dit kunnen ze toch niet negeren!
Morgannah schreef:Even ter bevestiging, krijg nogal tegengas ergens anders, (zijn altijd mensen die alles bewezen willen zien), waar komt de info vandaan dat een gedeelte naar de slacht toe gaat, heb dat her en der wel gelezen maar waar kwam dat nieuws oorspronkelijk vandaan?
Bellamafia schreef:(misschien zijn er al meerdere voor mij geweest ), maar toch wil ik even reageren op de belachelijke onzin reacties die sommige bokkers hebben op de eigenaar van de paarden!
Als je niet weet wat er speelt en je hebt geen eigen mening, hou dan lekker je mond dicht. Praat niet met een menigte mee die het halve verhaal niet weet.
Ik kom laat in dit topic, dat weet ik, maar toch wil ik hier mijn frustratie over uiten.. het zit me dwars dat sommige mensen zo kortzichtig zijn!
Denk na voordat je wat roept, en heb lekker je eigen mening en praat niet anderen na die OOK niet weten waar ze het over hebben , get a life !
Zo dat ben ik weer kwijt,
Verder vind ik het prachtig dat de (bokt) meiden die paarden gered hebben van een vreselijke dood!!! Mijn complimenten en proficiat!
Gelukkig is iedereen weer aan wal!
Groetjes,
patty
Bellamafia schreef:(misschien zijn er al meerdere voor mij geweest ), maar toch wil ik even reageren op de belachelijke onzin reacties die sommige bokkers hebben op de eigenaar van de paarden!
Als je niet weet wat er speelt en je hebt geen eigen mening, hou dan lekker je mond dicht. Praat niet met een menigte mee die het halve verhaal niet weet.
Ik kom laat in dit topic, dat weet ik, maar toch wil ik hier mijn frustratie over uiten.. het zit me dwars dat sommige mensen zo kortzichtig zijn!
Denk na voordat je wat roept, en heb lekker je eigen mening en praat niet anderen na die OOK niet weten waar ze het over hebben , get a life !
Zo dat ben ik weer kwijt,
Verder vind ik het prachtig dat de (bokt) meiden die paarden gered hebben van een vreselijke dood!!! Mijn complimenten en proficiat!
Gelukkig is iedereen weer aan wal!
Groetjes,
patty