Vanaf dag 1 was dat al het geval door een paar bokkers hier.
Laat het los.
En dat ga ik nu ook doen want heb wel belangrijkere dingen te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Maar het feit dat hij de wijk neemt naar Spanje waar de bescherming van dieren niet zo belangrijk is en hij dat zelfs benoemd doet mij zeer twijfelen aan zijn “ wanhoop “ en liefde voor het paard toen het ongeluk gebeurde.
Lieser schreef:BigOne schreef:De eerste rekening 9600 van puur de operatie is betaald ! Bleef nog een paar 100 over en dat is ook overgemaakt naar kliniek.
Maar waarom schrijf je dan dat er nog 5000 euro open stond?
DuoPenotti schreef:mijn god nee dank je zeg!Popstra je lijkt wel getrouwd met hem
Echt, Come on.
Wat BigOne misschien te negatief is ben jij dan positief.
Hij plaatst zelf steeds rare onduidelijke dingen. Dat er dan opmerkingen of vragen over komen is nogal logisch.
Lieser schreef:BigOne schreef:De eerste rekening 9600 van puur de operatie is betaald ! Bleef nog een paar 100 over en dat is ook overgemaakt naar kliniek.
Maar waarom schrijf je dan dat er nog 5000 euro open stond?
Koekie73 schreef:Bigone heeft gewoon een andere mening dan jij, Popstra. That's all. Beetje raar om iemand dan geobsedeerd te noemen.
Hij gaat een boek schrijven en denkt daar dan die 5000 euro van te betalen? Hij had toch een half miljoen te besteden, riep hij een tijdje geleden?
DuoPenotti schreef:Maar als hij tot dat kan gaan kan hij toch ook gewoon betalen?
Want ik interpreteer dat het wel geld is waar hij bij kan, al dan niet met een lening. Zelfs als hij het had over Chineese yuan.
Dan is 5000 niet erg veel.