Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:Naja eigenlijk vind ik die verplichting ook bijna wel. Als je echt aan hebt gegeven dat je mee de strijd in gaat voor een plek in de Olympische spelen dan vind ik het echt niet kunnen dat je opeens als je reserve bent zegt o nee dat doe ik mijn 9 jarig paard niet aan. Terwijl ze eerder in een interview in de Hoefslag had aangegeven dat ze graag naar de Olympische spelen wilde..
HorseTimeXL schreef:Jolien87 schreef:Ik was al fan van Anky, maar nu nog meer.
Ja ik ook. Hoop nog altijd stiekem dat ze nog een keer weer terug komt in de ring.
Effie_lover schreef:HorseTimeXL schreef:Naja eigenlijk vind ik die verplichting ook bijna wel. Als je echt aan hebt gegeven dat je mee de strijd in gaat voor een plek in de Olympische spelen dan vind ik het echt niet kunnen dat je opeens als je reserve bent zegt o nee dat doe ik mijn 9 jarig paard niet aan. Terwijl ze eerder in een interview in de Hoefslag had aangegeven dat ze graag naar de Olympische spelen wilde..
Wat ik bizar vind is dat de reserve zei dat ze niet mee ging omdat het niet nodig zou zijn. En vervolgens na het incident met Parzival hem afkraakt dat het vaker is voorgekomen dat hij met z'n tong eruit liep enzo.. Wat ben je dan voor een reserve?