Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petraaken schreef:Ik geloof ook best dat ze niet had gereden als er een reserveruiter aanwezig was geweest.
laraxXxemma schreef:Hoop van harte dat madeleine het hele verhaal nog niet wist toen ze die reactie plaatste... kan het nog een beetje begrepen worden, alleen nooit goed te praten natuurlijk.
Voor mij is het echt hard; jammer, dan had je mee moeten gaan. Als reserve lekker thuis op de bank zitten kijken dan ben je natuurlijk geen reserve. Ik snap dat er 1 of 2 niet meewillen omdat de kans nihil is dat je 3 reserves nodig zou hebben, maar iig 1 van de 3 had mee moeten gaan. Want als ze niet mee gaan, wat is dan het nut van reserves kiezen?
friendly schreef:laraxXxemma schreef:Hoop van harte dat madeleine het hele verhaal nog niet wist toen ze die reactie plaatste... kan het nog een beetje begrepen worden, alleen nooit goed te praten natuurlijk.
Voor mij is het echt hard; jammer, dan had je mee moeten gaan. Als reserve lekker thuis op de bank zitten kijken dan ben je natuurlijk geen reserve. Ik snap dat er 1 of 2 niet meewillen omdat de kans nihil is dat je 3 reserves nodig zou hebben, maar iig 1 van de 3 had mee moeten gaan. Want als ze niet mee gaan, wat is dan het nut van reserves kiezen?
Nou...zelfs al was dat zo.... Je laat je mede teamlid gewoon in zijn/haar waarde dus dergelijke uitspraken doe je gewoon niet. Zeg dan: "wat naar voor ze.." oid.
laraxXxemma schreef:Hoop van harte dat madeleine het hele verhaal nog niet wist toen ze die reactie plaatste... kan het nog een beetje begrepen worden, alleen nooit goed te praten natuurlijk.
zwanepol schreef:laraxXxemma schreef:Hoop van harte dat madeleine het hele verhaal nog niet wist toen ze die reactie plaatste... kan het nog een beetje begrepen worden, alleen nooit goed te praten natuurlijk.
Ik heb alles niet zo gevolgd in de aanloop naar de spelen maar begrijp dus dat er 3 reserves waren die alle 3 niet als reserve mee wilde? Waarom hebben ze er dan niet voor gekozen om de nummer 4 (?) mee te nemen? Bij de O.S. moet je toch minstens een reserve meenemen?