facedown schreef:Wij tweakerts doen een trace op je IP terwijl we je facebook ID googelen, je opsporen op bokt.nl en met je praten. Talking about multitasking?
Roosch schreef:facedown schreef:Wij tweakerts doen een trace op je IP terwijl we je facebook ID googelen, je opsporen op bokt.nl en met je praten. Talking about multitasking? Heb je het nou over mij persoonlijk? Volgens mij heb ik niet met je gechat dus ben maar niet bang
daNiielle_ schreef:Hahahahaha ik heb me aangemeld Ben al in gesprek, maar 'fifarunner'..... Gamen en voetbal zijn dus echt mijn twee grootste irritaties!Daar heb ik ook mee gechat! hahaha
Hij is niet echt sociaal aangelegd of wel. Begint er een ' hey wollah'..... Oke dit wordt niks met die technische mannen.
_coquette_ schreef:xBeauuu schreef:Ik ga stuk hier het is zo grappig om dit allemaal te lezen haha +1!Ik heb inderdaad meer lol om dit topic dan met Biks&bytes zelf, haha
Citaat:quote:Citaat:Yodo schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:36: [...] Ga fietsen manPaardrijden denk ik? Het is niet helemaal overgekomen, laten we dat ajb zo houden
xStephanie schreef:_Mondy_ schreef:Nou jongens jullie zijn allemaal uitgenodigd !!!! Ik ga trouwen HOERA!!Jij ook al? Met wie?