Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:03

Heel veel sterkte aan alle omringende mensen van het meisje! Hopelijk wint de vechtlust het van de coma..

blair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:05

Hier ook een stille meelezer.
Ik hoop met heel mijn hart dat de artsen vandaag goed nieuws kunnen brengen.
Heel veel sterkte !

aerdenhout1

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 4*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:11

Alles is al gezegd, maar ook hier blijven we hopen op een wondertje, de hele stal duimt met jullie mee.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:11

Vreselijk zeg, hier komen echt woorden tekort.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:13

als ik kon struurde ik mijn beschermengel om energie en kracht te komen brengen voor een goede afloop :(:)

sterkte weer vandaag aan iedereen die B persoonlijk kent :(:)

Maupie2783

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:14

Bietjuhh en familie van Bietjuhh,

Heel veel sterkte vandaag. Begreep dat het een cruciale dag is.
Bietjuhh: als het in je macht ligt, word dan wakker meisje.

Ik denk aan jullie.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:15

Vandaag voor ik weg moet, nog even op internet gekropen.

Ik wens Bianca en haar familie vandaag alle sterkte toe, ik denk vaak aan jullie en hoop op positiever nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:16

Komop B, gebruik al onze kracht!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:18

Heel veel sterkte vandaag voor iedereen die zich betrokken voelt. Als wij er al zo mee zitten op BOKT, moet het voor de familie helemaal verschrikkelijk zijn.

Ik hoop dat zij een beetje troost vinden in dit topic.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:20

Heftig. meis komop, je bent hier nog lang niet klaar.
Veel sterkte voor de familie en anderen naasten van B.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:22

Ik blijf hopen. Komop bieb we willen je nog niet kwijt. Je bent ons veel te dierbaar, je bent veel te jong!
Please don't leave us!

Bokkers, degene die t adres hebben gevraagd: ik wacht even met adressen ivm nieuwe omstandigheden.
Jullie snappen dat wel toch?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:24

Wil even iets kwijt wat al de hele tijd in mijn hoofd zit.

Toen ik vijf was kreeg mijn vader een ongeval........ook een schedelbasis fractuur.....mijn vader overleed 6 weken later.
Vaak heb ik hier over nagedacht en me afgevraagd......waarom???
Snachts in bed gehuild, de vreselijke onmacht het oneerlijke. Maar nu zovele jaren later het besef dat als mijn vader was blijven leven, hij een "kasplantje" zou zijn geweest. Hij zou nooit meer de papa zijn geweest die hij ooit was |( .
Iedereen hier wil natuurlijk ( net als ik ) dat het ongeluk met Bianca nooit gebeurd zou zijn!!! En als Bianca wakker word, Bianca weer Bianca is, maar hier krijg ik zo`n buikpijn van...zolang zonder zuurstof, hersen beschadiging....?
Begrijp me allemaal niet verkeerd, ook ik hoop dat alles goed komt.
Y;(

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:31

@ ThreeFingers

Volgens mij is er niet bekend hoe lang ze zonder zuurstof heeft gezeten?
De politie had bij ons verteld (moesten bij ons op stal komen voor andere zaak), dat er vrijwel meteen gereanimeerd is (maar dat bij aankomst van de persoon, die gereanimeerd had, zij nog wel ademde..)

Ik hoop uit heel mijn hart dat Bietjuhh vandaag alle kracht van iedereen weet te vinden en haar ogen opend. Laat blijken dat ze wilt vechten, want ze is een vechter.
Al zou al de kracht die haar gestuurd word haar helpen dan stuur ik met liefde al mijn kracht en geluk naar Bietjuhh.
Kom op meis, je kan het!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:34

Hier schijnt de zon, van rechts komen er hele donkere wolken aan. Witte vogels vliegen in het zonlicht. Het is de perfecte dag voor een wonder. Eentje voor Bianca....

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:36

Danseresje schreef:
Nee, was idd heftig. Toen vriendin er bij kwam ademde ze nog wel en ook had ze nog hartslag. Ze is meteen begonnen met reanimeren toen dit stopte. Heeft een minuut of twee alleen gereanimeerd en toen kwam er hulp van een brandweerman. Vriendin had nog nooit eerder gereanimeerd, behalve 1x training op een pop.

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:41

ThreeFingers schreef:

Toen ik vijf was kreeg mijn vader een ongeval........ook een schedelbasis fractuur.....mijn vader overleed 6 weken later.
Snachts in bed gehuild, de vreselijke onmacht het oneerlijke. Maar nu zovele jaren later het besef dat als mijn vader was blijven leven, hij een "kasplantje" zou zijn geweest. Hij zou nooit meer de papa zijn geweest die hij ooit was |( .
Iedereen hier wil natuurlijk ( net als ik ) dat het ongeluk met Bianca nooit gebeurd zou zijn!!! En als Bianca wakker word, Bianca weer Bianca is, maar hier krijg ik zo`n buikpijn van...zolang zonder zuurstof, hersen beschadiging....?
Y;(

Wat jij uitspreekt is een gedachte, een vrees die iedereen hier wel heeft denk ik. Ik denk dat het ook dit soort gedachten zijn die het voor de familie en vrienden van Bianca zo extra zwaar maken. Die onzekerheid, niet weten wat het gaat worden. Ik hoop dat wens niemand toe om ooit in zo'n situatie terecht te komen.

Het enige wat wij kunnen doen is onze steun blijven betuigen, duimen, bidden, kaarsjes branden (en intern vloeken dat je zo machteloos bent). Ieder doet zoals hij/zij is en voelt. Laten we niet vergeten dat er op dit moment misschien wel meer slachtoffers van een ongeval of ziekte zijn en die in een soortgelijke situatie verkeren. Laat onze gedachten ook een beetje bij hen en hun familie zijn.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:44

Ik heb vanaf het begin meegelezen. Alleen net als paar anderen kon de woorden niet zo goed vinden om hier neer te zetten.

Lieve B en Familie,
Heel veel sterkte vandaag! :(:)

En zus van B, wat super dat je hier updates plaatst. Ook jij veel sterkte vandaag meid :(:)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:54

ThreeFingers schreef:

Y;(

Dit is ook al een tijdje mijn gedachte.. TOen mijn moeder in mei in coma heeft gelegen was ook vrij snel zeker dat ze er schade aan over zou houden en dat ze zeker niet meer de moeder zou zijn, die ze was.. Bij mijn moeder was ook gezegd dat als ze te lang zelf in coma zou blijven zonder dat ze dus kunstmatig in coma wordt gehouden de kans op blijvende schade alleen maar groter en erger zou worden. En zo is bij B natuurlijk ook al een tijdje de situatie. Dit is het moeilijke van deze situatie, ook hier moet je als familie over nadenken dat iemand waarschijnlijk nooit meer zal worden hoe die was, maar ja hoe erg is de schade.. Echter is het wel zo dat de artsen het in moeilijke situaties volledig zelf in de hand hebben en je als familiezijnde weinig hebt in te brengen.. Wordt er te weinig tot geen vooruitgang geboekt op het reactievermogen dan geven de artsen je weinig kans..

Echter blijft dit volledig speculeren, niemand weet de precieze situatie van B, dus we moeten afwachten op nieuwe updates..

Linnie heel veel sterkte vandaag voor jullie en familie!

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:00

Laten we niet teveel op de zaken vooruit lopen. Positief blijven denken luitjes !

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:01

pjotrg schreef:
Laten we niet teveel op de zaken vooruit lopen. Positief blijven denken luitjes !

Heb je ook helemaal gelijk in, we moeten vandaag afwachten.. En laten we het beste hopen..

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:05

Blijven hopen op een wonder

rocymaxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:06

Heel veel sterkte vandaag toegewenst voor de familie en iedereen die aan B. denkt...
Kom op B. ga ervoor!!

CrisTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:07

Niemand weet hoe het precies zit, behalve de familie en de behandeld artsen. Wij kunnen speculeren of hoop blijven houden en ervan uitgaan dat alles goed komt. Misschien niet reëel, wie zal het zeggen, maar wel het enige waar we de familie en bianca mee helpen op dit moment.....

Sterkte en heel veel wijsheid voor de familie en bianca.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:07

Hoop op een wonder, voor alle naasten heel veel sterkte.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:08

Ook ik ben al de hele tijd een stille meelezer die voor Bietjuhh duimt, maar de laatste update deed me toch besluiten wat te posten, wat een verschrikkelijk nieuws.
Zo zit je lekker vrolijk op je paard, lekker op buitenrit en zo gaat alles verschrikkelijk mis en lig je in het ziekenhuis in een coma.
Zelf heb ik ook een zusje van 20, ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk zwaar dit alles moet zijn.

Vrouwtje toch, je bent nog maar zo jong...

Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je hier goed doorheen komt.

Alle liefs van mij.