Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:Nee, was idd heftig. Toen vriendin er bij kwam ademde ze nog wel en ook had ze nog hartslag. Ze is meteen begonnen met reanimeren toen dit stopte. Heeft een minuut of twee alleen gereanimeerd en toen kwam er hulp van een brandweerman. Vriendin had nog nooit eerder gereanimeerd, behalve 1x training op een pop.
ThreeFingers schreef:Wil even iets kwijt wat al de hele tijd in mijn hoofd zit.
Toen ik vijf was kreeg mijn vader een ongeval........ook een schedelbasis fractuur.....mijn vader overleed 6 weken later.
Vaak heb ik hier over nagedacht en me afgevraagd......waarom???
Snachts in bed gehuild, de vreselijke onmacht het oneerlijke. Maar nu zovele jaren later het besef dat als mijn vader was blijven leven, hij een "kasplantje" zou zijn geweest. Hij zou nooit meer de papa zijn geweest die hij ooit was.
Iedereen hier wil natuurlijk ( net als ik ) dat het ongeluk met Bianca nooit gebeurd zou zijn!!! En als Bianca wakker word, Bianca weer Bianca is, maar hier krijg ik zo`n buikpijn van...zolang zonder zuurstof, hersen beschadiging....?
Begrijp me allemaal niet verkeerd, ook ik hoop dat alles goed komt.
ThreeFingers schreef:Wil even iets kwijt wat al de hele tijd in mijn hoofd zit.
Toen ik vijf was kreeg mijn vader een ongeval........ook een schedelbasis fractuur.....mijn vader overleed 6 weken later.
Vaak heb ik hier over nagedacht en me afgevraagd......waarom???
Snachts in bed gehuild, de vreselijke onmacht het oneerlijke. Maar nu zovele jaren later het besef dat als mijn vader was blijven leven, hij een "kasplantje" zou zijn geweest. Hij zou nooit meer de papa zijn geweest die hij ooit was.
Iedereen hier wil natuurlijk ( net als ik ) dat het ongeluk met Bianca nooit gebeurd zou zijn!!! En als Bianca wakker word, Bianca weer Bianca is, maar hier krijg ik zo`n buikpijn van...zolang zonder zuurstof, hersen beschadiging....?
Begrijp me allemaal niet verkeerd, ook ik hoop dat alles goed komt.