Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyrina schreef:Nou ik vond het echt niet mooi. Je kijkt naar een paard wat voor mijn gevoel elk moment kan knallen en dat wil ik niet zien in dressuur (weet dat he tgebeuren kan, maar dan hoor je ook niet hoog te eindeigen) Edward bleef er wel mooi kalm aan rijden.
Cyrina schreef:Nou ik vond het echt niet mooi. Je kijkt naar een paard wat voor mijn gevoel elk moment kan knallen en dat wil ik niet zien in dressuur (weet dat he tgebeuren kan, maar dan hoor je ook niet hoog te eindeigen) Edward bleef er wel mooi kalm aan rijden.
Cayenne schreef:Cyrina schreef:Nou ik vond het echt niet mooi. Je kijkt naar een paard wat voor mijn gevoel elk moment kan knallen en dat wil ik niet zien in dressuur (weet dat he tgebeuren kan, maar dan hoor je ook niet hoog te eindeigen) Edward bleef er wel mooi kalm aan rijden.
Ach, smaken verschillen. Fuego trekt mij weer op sommige punten helemaal niet.
en Sisther heeft zich verder al wel bewezen. Het is gewoon een ontzettend moeilijk dier om te rijden, en Edward haalt wel alles eruit wat erin zit en is altijd in haar blijven geloven. Ik neem aan dat hij er ook wel kijk op heeft
Bonfire kon ook altijd ieder moment knallen. Het gaat om de energie die op precies het goede moment in banen te leiden is.
Bij Sisther is dat gewoon moeilijk.