Echt verschrikkelijk nieuws
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruiter1992 schreef:macke schreef:Nee hoor scrooge heeft hem verkocht hij heeft het geld niet nodig , want hij kan met gemak 10 totilassen kopen. Paul heeft nu ook toch risico?? Maar de Vissers waren aan het vissen en het is gelukt ze hebben beet. Paul hapt en Vissers zijn nu nog rijker, staan ze nu weer bovenaan in de quote top 10. Jammer voor Ed zoals Tosca dat zo liefkozend zei in de strengen"deze combinatie moet je niet uitelkaar halen". Maar met de euro's worden de emoties weggepoetst en Ed staat weer aan de kant...... Dank je wel
goed verwoord
hestejente schreef:Famke160301 schreef:1500,- bedoeld hij miss slachtopbrengst mee?? Das nog veel want dat brengt een paard meestal voor de slacht nog niet op.
Hihi, hoe wil jij een paard met een gebroken poot naar de slachter brengen dan? Zo'n paard wordt bij mij ter plekke afgemaakt hoor... en ook van zo'n steltenloper kan ik mij niet voorstellen dat z'n bieflappen je meer dan een paar honderd euro op zouden leveren.
Maar da's off topic
hestejente schreef:Famke160301 schreef:Hihi, hoe wil jij een paard met een gebroken poot naar de slachter brengen dan? Zo'n paard wordt bij mij ter plekke afgemaakt hoor... en ook van zo'n steltenloper kan ik mij niet voorstellen dat z'n bieflappen je meer dan een paar honderd euro op zouden leveren.
Maar da's off topic
Meestal wordt t dier dan thuis geschoten en laten verbloeden en dan als nog naar t slachthuis... (noodslachting) Maar idd Meestal worden ze thuis afgemaakt en door Rendac opgehaald.
GaitMonster schreef:citaat van de telegraaf: Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.
[*olduser*] schreef:Moderatoropmerking:Zojuist heb ik een aantal berichten verwijderd. Het is begrijpelijk dat er met emoties gereageerd wordt, maar het is niet de bedoeling om de eigenaren uit te schelden of op een andere manier in diskrediet te brengen. Oneliners en off topic reacties zijn ook niet de bedoeling. Vanaf hier worden dit soort posts zonder verdere waarschuwing verwijderd.
macke schreef:Je mag wel met allerlei vleeswaren smijten en over gebroken poten schrijven en dat is echt offtopic.
Vaak is de waarheid hard maar wel eerlijk en we leven in een vrij land met vrije meningsuiting. Zelfs Wilders mag zeggen wat hij wil en die is pas echt grof!!! Maar ook dit is offtopic dus nu gewoon zeggen dat Ed het wel red en dat Vissers gek zijn dat ze hun paard niet verkopen. Stel dat ie morgen dood in de box ligt! Wel knullig dat ze hem verkopen en weten dat Ed op concours is. En zou Toti al gekeurd zijn ? Vrij van (stal) gebreken? Voor dat geld moet je hem door een scan halen en alles goed op de foto zetten, echo van de pezen ed.
daantje89 schreef:Wie weet verschijnt Edward Gal wel met een nieuwe topper Lingh was overigens ook niet mis!
Moeni11 schreef:ALs je een beetje had gelezen dan had je geweten dat het paard al gekeurd is afgelopen week en dat ze wachten op een aantal uitslagen.
ilse86 schreef:Eerst zien... Ook loyaalheid is om te kopen met geld en eer. T is een rare wereld.
Sander_ schreef:Ik word er net heimelijk over ingelicht dat Visser wel wat meer centjes dan die 50 miljoen heeft, dus dan heeft hij Totilas van de hand gedaan voor een marginaal bedrag van zijn vermogen... dat klinkt al een stuk absurder.
Jan_VT schreef:Je kan die man dat toch niet kwalijk nemen....