annastasia schreef:NEWNAILS: Waren jullie dat destijds dat C een filmpje had gemaakt dat je dochter een pony kreeg en helemaal overdonderd was?
Dat filmpje heeft toen hier gestaan en op youtube.
Ja dat klopt dat waren wij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joto schreef:tis gewoon dubbel zuur voor het meisje, ik weet hoe het gaat,
meisje is helemaal verliefd op pony, kan hem niet missen, maar droom gaat voorlopig wel weg, en menig paardenmeisje wil toch een echte wedstrijd rare..
KiWiKo schreef:in mijn ogen kan je alleen besodemieterd worden als je je laat besodemieteren![]()
kijk het is heel simpel Partij c is fout, dat staat voorop...... staat buiten kijf, is gewoon zo..... Partij C is de boosdoener op alle fronten........ daar ben ik het helemaal mee eens......... maar nogmaals partij C kan niet opereren zonder partij A en partij B.........
rapido schreef:Ik blijf zeggen dat als je geen verstand van paarden hebt je er ook géén moet aan schaffen!!
melissaxx94 schreef:Ik vind het echt zielig voor die paarden. En voor de gedupeerde! Vooral wanneer er word gezegt dat het een kern gezond paard is en vervolgens een slachtpaard is dat door de rug is gezakt, achterover slaat wanneer je er op gaat zitten. En vind het heel moedig van dat meisje die met verborgen camera naar haar toe is gegaan en het heeft gefilmt! ik zou die lef niet hebben! Vooral wanneer je gesnapt woord de mevr.. En hoe ze praat tegen dr paarden, ik snap dat echt niet!
NathaxZoef: als ik jou was zou ik even je post aan passen. Want je mag niet de naam bekend maken!
Nessah schreef:@nombrado: Als ik een sportpaard koop, koop ik die voor de sport en niet om rondjes in het bos te rijden. Dat bedoelen ze met droom weg.
PERENBOOMPIE schreef:[Ik snap je standpunt heel goed en oke er zijn altijd naïevelingen die keer op keer gewaarschuwd worden door mensen met meer verstand van zaken op een bepaald gebied maar hier niet naar luisteren en niks leren van een vorige ervaring en steeds met beide pootjes erin tuimelen,tja .......maar toch vind ik het sneu dat er van die mensen misbruik gemaakt wordt.....ik zou het niet op mijn geweten willen hebben ,maarja er zijn veel ook mensen die geen geweten hebben waarschijnlijk....en ik geef toe die handelaarster kan niks anders dan paarden met een negatief verkoopadvies verhandelen d.m.v. zoete broodjes verkooppraat,even transponderstickertje afstomen en inplakken....want iets anders kan ze gewoon niet,het is eigenlijk een heel sneu no-no persoon!
melissaxx94 schreef:Ik vind het echt zielig voor die paarden. En voor de gedupeerde! Vooral wanneer er word gezegt dat het een kern gezond paard is en vervolgens een slachtpaard is dat door de rug is gezakt, achterover slaat wanneer je er op gaat zitten.!
suuzepuus schreef:op een pony die z geweest is is rijden leren makkelijker dan op een b pony. dat lijkt me logisch...
mochten die mensen een pony die b gelopen heeft gewild hebben, dan hadden ze niet zoveel betaald.
en misschien kan het meisje wel heel goed rijden....