ja ik zat heel erg te twijfelen tussen die zwarte, een groene en een rode. want de groene matched met m'n rijbroek, en door die rode word ze zwarter, maar de zwarte stond het chiqueste
De auto ligt hier ook helemaal vol. Zadel, hoofdstel, voorbrenghoofdstel, zweep, laarzen, cap, poetsspullen, wortels, peesset, springschoenen, biks, snoepjes, dralon deken, rijbroek, emmer voor water etc.
En wij gaan voor de rakker rol hahaha.
Mies
Geplaatst: 21-05-10 22:43
Ik heb me inmiddels afgemeld.. had me er echt op verheugd. Maar ik kom misschien wel kijken!
Cheyenne_x
Geplaatst: 21-05-10 22:43
haha hoe grappig trouwens. ik reed zo naar de les met een paardrijvriendin, zij gaat morgen ook met mij mee, en toe zei ze zovan; Jammer dat jewell (haar pony) niet een shetlander is anders had ik hem kunnen opgeven als rakker. Dus ik; Ja maar jewell kan helemaal geen kunstjes. Zij; Nee tuurlijk niet wat denk jij nou?! Ik; Maar voor die auditie voor rakker moet je paard kunstjes kunnen, zoals liggen, stijgeren en voetjes geven op comando. Zij; Serieus! Zijn dat gewone paarden die dat kunnen? Dacht dat dat alleen in het circus kon.
Cheyenne_x
Geplaatst: 21-05-10 22:44
Jeroennn schreef:
Cheyenne_x schreef:
ja ik zat heel erg te twijfelen tussen die zwarte, een groene en een rode. want de groene matched met m'n rijbroek, en door die rode word ze zwarter, maar de zwarte stond het chiqueste
Laatst bijgewerkt door Maaik op 21-05-10 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
solina
Geplaatst: 21-05-10 22:48
ik wil iedereen hier heel veel plezier wensen en sucses!!!dat een bokker winnen mag!!!dikke knuffel van mij aan jullie en ik zal aan jullie denken morgen. veel plezieeeeeeeeeeeeeeeeer allemaal.
ik zit hier wel lekker iedereen slaaplekker te wensen, maar ik moet ook naar m'n bed toe. moet morgenvroeg eerst leren voor examens voordat ik naar m'n ponybeest kan. iedereen heel veel plezier en succes gewenst morgen, en ik kom vast nog wel een paar bekende tegen! en hopen natuurlijk dat de bokkers worden uitgekozen
bente_
Geplaatst: 21-05-10 22:57
_Bitje_ schreef:
bente_ schreef:
Iedereen succes morgen!
Lotte, jou zie ik zowieso wel.
haha ja zal nog even in je profiel spieken naar fotos en hoop dat ik je herken jullie mij iig vast wel
ik ga nu slapen succes morgen iedereen!
Ik praat wel tegen je hoor. trusten, ik ga zo ook maar slapen..
Ik ga ook slapen! HEEL VEEL SUCCES MORGEN EVERYBODY !
Froexiie
Geplaatst: 21-05-10 23:36
Aaaaah het is morgen al!!! Vandaag de sokken, wit voetje, en de staart gewassen, manen komen in een hengstenvlecht, staat haar echt super stoer Heb er zin in!!