PhiaBink schreef:_Aurora_ schreef:
Dat doet de rechter wel!
De rechter gaat op een schikking aandringen. Hij lost dus helemaal niks op in de eerste instantie. Lees je wel wat hier gezegd wordt?
De verkoper wilde dat niet, dus is hij gedagvaardigt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:SaskiaKa schreef:Ik heb dit nu al een keer of drie gevraagd, maar op een of andere manier kan (of wil) niemand hier antwoord op geven:
Heeft de DA van Jytte nog een verklaring opgesteld van alle klachten en behandelingen met bijbehorende data? En is dit aan de verkoper getoond?
Dat weten we niet. Of nou ja, wij niet, de mensen die het wel weten willen dat niet zeggen.
SaskiaKa schreef:Ik heb dit nu al een keer of drie gevraagd, maar op een of andere manier kan (of wil) niemand hier antwoord op geven:
Heeft de DA van Jytte nog een verklaring opgesteld van alle klachten en behandelingen met bijbehorende data? En is dit aan de verkoper getoond?
Blue_Eyes schreef:PhiaBink schreef:De verkoper wilde dat niet, dus is hij gedagvaardigt.
En er werd in het programma ook gezegd dat ze verwachten van de rechter ook nog eens te horen te krijgen 'Ga op de gang maar even praten over een schikking'.
yvonnedv schreef:SaskiaKa schreef:Ik heb dit nu al een keer of drie gevraagd, maar op een of andere manier kan (of wil) niemand hier antwoord op geven:
Dat is in de uitzending wel gezegd
yvonnedv schreef:SaskiaKa schreef:Ik heb dit nu al een keer of drie gevraagd, maar op een of andere manier kan (of wil) niemand hier antwoord op geven:
idd en wat ik begreep van de uitzending heeft de verkoper met zijn D.A overlegd en tot de conclusie zijn gekomen dat de "ziekte waarvan ze hem beschuldigen aanwezig te zijn voor de verkoop" wel te genezen was.
superwoman schreef:yvonnedv schreef:
superwoman schreef:yvonnedv schreef:
idd en wat ik begreep van de uitzending heeft de verkoper met zijn D.A overlegd en tot de conclusie zijn gekomen dat de "ziekte waarvan ze hem beschuldigen aanwezig te zijn voor de verkoop" wel te genezen was.
Sandros schreef:Ja ik vind het heel erg voor haar. Ik heb sinds jaren een dik half jaar ook een nieuw paard gekocht, en mijn god wat ben ik bang dat hem iets mankeert ( onder de leden ) of gaat mankeren. Zou ook alles bedenken hoe ik ervoor kan zorgen dat ik uiteindelijk toch die grote investering kan terug zien te krijgen. Eerste stap, kijken of de fokker niet aansprakelijk is. Of dit wel of niet bij de fokker ligt vind ik het wel heel erg dat die man zo neer gezet werd. Persoonlijk zou ik er alleen iets mee doen als echt zou blijken dat de fokker dit
bewust gedaan zou hebben. Buiten dat vind ik het voor alle partijen heel erg niemand heeft hier op zitten te wachten. En zouden wij ook niet het beste er uit willen halen? Je wilt toch ergens een zondebok voor hebben om je frustratie kwijt te kunnen, terecht of niet.