petraaken schreef:is het mijn fantasie of ligt het niveau een heel stuk hoger dan de vorige dagen?Dat meende ik ook te zien ja,
petraaken schreef:is het mijn fantasie of ligt het niveau een heel stuk hoger dan de vorige dagen?Dat is niet jouw fantasie
Liesje1611 schreef:Stampende ruzie hier, moeders wilt dat ik NU, NU, PER DIRECT mijn kamer ga opruimen Yeah right, straf me later maar, bring it on, ik kom nu echt niet met mn kont achter de livestream vandaan. hmm, die heeft het niet helemaal begrepen...
Ik ga ook maar de livestream opzoeken. Geen 1 zender zend ook maar iets uit (nos, eurosport, belgie, engelse, duiters)
Liesje1611 schreef:Stampende ruzie hier, moeders wilt dat ik NU, NU, PER DIRECT mijn kamer ga opruimen Yeah right, straf me later maar, bring it on, ik kom nu echt niet met mn kont achter de livestream vandaan. gelijk heb je!!!!
TinekeHorses schreef:Hahaha, volgensmij gaan we bij de nederlanders Armin van Buuren, Afrojack en Sander van Doorn horen. Ik denk dat de Armin versie van Love u more nog best gaaf zou kunnen zijn!
Wuis schreef:Cayenne schreef:Goh, toch lager.Verbaast mij niks, het was niet bepaald foutloos.Inderdaad mensen laten zich te veel afleiden door de muziek
nandolufyou schreef:IndianLady schreef:Denk eerder James Bond Hij is met Undercover, niet Jack Sparrow. Achja we zullen het zien
IndianLady schreef:hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Denk eerder James Bond Hij is met Undercover, niet Jack Sparrow.
Ligt het aan mij of is de muziek tot nu toe een hoop plak en knip werk?Vind tot nu toe de muziek erg slecht samen gesteld