Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moija schreef:Geloof mij geen knip en plakwerk. Anders moeten al die mensen die dat zeggen even op internet kijken waar de wedstrijden gereden worden en zelf gaan kijken. Je kan gewoon overal gaan kijken bij de inrijdbak en ook wordt er vaak in de showarena losgereden. zelfs bij clinics wordt geleerd om het bit los in de mond te krijgen door er rukjes aan te geven. dat wordt overigens snel steeds agressiever.
paarden worden tig keer gespind en maar op en neer gefenced en gestopt. neem je camera mee en je kan een bandje vullen met deze beelden. zowel bij de beginners,amateurs en pro's.
Ninx schreef:moija schreef:Geloof mij geen knip en plakwerk. Anders moeten al die mensen die dat zeggen even op internet kijken waar de wedstrijden gereden worden en zelf gaan kijken. Je kan gewoon overal gaan kijken bij de inrijdbak en ook wordt er vaak in de showarena losgereden. zelfs bij clinics wordt geleerd om het bit los in de mond te krijgen door er rukjes aan te geven. dat wordt overigens snel steeds agressiever.
paarden worden tig keer gespind en maar op en neer gefenced en gestopt. neem je camera mee en je kan een bandje vullen met deze beelden. zowel bij de beginners,amateurs en pro's.
Het is ook niet niets dat deze paarden erg snel stuk zijn... (vraag maar eens in Utrecht of bij andere artsen hoeveel ze er voorbij zien komen).
In cowboyland hebben ze er dan nog tig staan... dus geen probleem, dat ligt in NL wat lastiger.
Ninx schreef:Het is ook niet niets dat deze paarden erg snel stuk zijn... (vraag maar eens in Utrecht of bij andere artsen hoeveel ze er voorbij zien komen).
In cowboyland hebben ze er dan nog tig staan... dus geen probleem, dat ligt in NL wat lastiger.
Paintlinger schreef:essiedepessie schreef:zo, zijn we even lekker aan het generaliseren dames?
Ik denk (en dat is persoonlijk) dat het een 'wie de schoen past.....'-verhaal is.
concetto schreef:Nou ik ga zeker kijken want ik ben door al die discussies eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar deze sport, terwijl ik er eerst eigenlijk niks mee had!