Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Ik heb altijd geleerd, een paard met een gebroken been is verloren. Dat is niet te herstellen want een dier kan je niet er wekenlang niet op laten leunen,
of je moet ze in een harnas hangen. Met spierafbraak en maag problemen tot gevolg.
Dus ik verbaas me best wel over het verloop van dit verhaal.
Dat hij die lange reis over de weg aankon en nu alsnog loopt(? Ik heb geen insta of fb), en Unas blijkbaar zulke dure medische hulp kan veroorloven.
Zal Furion later dan ook weer kunnen draven en galopperen?
Celebi schreef:Nou.. Ik heb een Frans paspoort die vol zit. Wat een gedoe is dat. De Nederlandse partij waar hij staat ingeschreven zegt me niet te kunnen helpen en ik moet het met het Franse stamboek uitzoeken. Die willen niks opsturen en alleen meewerken als ik eerst het paspoort naar FR stuur.
Klein 'mazzeltje'.. Paard is uitgesloten voor de slacht sinds hij op PPID medicatie staat en ik heb geen wedstrijd ambities dus we kunnen nu de entingen gewoon op het medisch vel doorschrijven zonder dat ik dat paspoort voor langere tijd kwijt ben.
Dus nee ik snap wel dat dat paspoort een dingetje kan zijn.
pmarena schreef:Misschien vindt hij het ook wel fijn om even aan de boemel te gaan.
fransje23 schreef:Furion heeft hij natuurlijk gekocht in Spanje en zal een Spaans paspoort hebben. Hij zal waarschijnlijk ook niet in een ander land aangemeld zijn. Kan mij dus voorstellen dat dingen in Spanje geregeld moeten worden.
Misschien is een ticket wel net zo duur als het paspoort twee keer aangetekend versturen?
Vliegen hoeft niet per definitie heel duur te zijn.