Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Als een paard een jaar lang aan de maagzweermedicatie moet is er iets mis met je management op stal.
Tazzey schreef:Cayenne schreef:Als ik heen zou gaan, zou ik het met alle liefde doen hoor!![]()
Maar ik blijf thuis helaas!
Het geld dat ze voor dat adoptiepaard vragen is idd belachelijk
Maar blijkbaar trappen er toch steeds weer mensen in?
Ik mag toch hopen dat je nog even onder ons blijft
harriehoef schreef:Paardenfann4 schreef:De prijzen liegen er ook niet om 5950 voor een paard wat niet van jezelf wordt. Die staat er nog wel even op.
Echt absurde bedragen! Adoptie kosten… Dit is toch echt niet meer een normaal bedrag? Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit betalen voor een paard dat niet van jezelf wordt. 0 zeggenschap over het dier hebben maar diep in de buidel tasten.![]()
En, stel het paard komt misschien wel weer een keer terug in de stichting als het niet bij de adoptant kan blijven om wat voor reden dan ook. Zo’ paard wordt dan zeker weer voor 5950 aangeboden. Wat dus met veel paarden gebeurt als je dit topic leest. Dus dan zouden ze zo 12.000 kunnen verdienen aan een paard. Wat iemand dus gratis heeft afgestaan en zelfs mogelijk dus nog de stallingskosten moet betalen zolang het paard daar nog staat. Ik vind die echt geen adoptie of het opvangen van paarden meer. Dit is echt een handelsmethode.
Ongelofelijk dat nog mensen in deze stichting geloven. Tuurlijk, ze vangen echt ook zieltjes op maar dat is echt niet meer het enige wat ze doen. Dat dit allemaal kan is mij een raadsel.
Dreamboy schreef:kiki1976 schreef:Misschien wel dat ze die dan niet de vrijwilligersvergoeding hoeven te betalen?
Dat is sowiezo al apart. Vrijwillig. Het woord zegt het al. Hoezo dan vergoeding betalen. Meestal gaat dat in natura. Gratis paardrijden en zo.
kiki1976 schreef:Misschien wel dat ze die dan niet de vrijwilligersvergoeding hoeven te betalen?