hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Whooo dat lijkt me gaaf.
T3mptati0n schreef:Paardje lijkt soms net een pre, of ligt dit aan mij? Het is een Lusitano,PRE en Lusitano ligt vrij dicht bij elkaar. (Ook geografisch, Spanje en Portugal...)
Ik vind het wel leuk dat jullie af en toe even roepen wat voor muziek er gespeeld wordt.. Kan ik het er zelf bij bedenken
Stampende ruzie hier, moeders wilt dat ik NU, NU, PER DIRECT mijn kamer ga opruimen Yeah right, straf me later maar, bring it on, ik kom nu echt niet met mn kont achter de livestream vandaan.
hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Denk eerder James Bond Hij is met Undercover, niet Jack Sparrow.
TinekeHorses schreef:Hahaha, volgensmij gaan we bij de nederlanders Armin van Buuren, Afrojack en Sander van Doorn horen. Serieus, als je een beetje vlotte kur hebt zou dat best passen Lijkt me heel gaaf en je zou een hoop kijkers trekken!3e dus nu. 77,607
hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.dat deed hij toch (ook) al met toot?als dat idd zo is zou het me tegenvallen... iets nieuws graag
IndianLady schreef:hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Denk eerder James Bond Hij is met Undercover, niet Jack Sparrow.
petraaken schreef:is het mijn fantasie of ligt het niveau een heel stuk hoger dan de vorige dagen?Ligt niet aan jou, viel mij ook al op.
IndianLady schreef:hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Denk eerder James Bond Hij is met Undercover, niet Jack Sparrow.
Roosch schreef:hoi schreef:Edward gal gaat waarschijnlijk een kur van de pirates of the caribbean rijden. ofzo in die trend denk ik.Whooo dat lijkt me gaaf. Mij ook, die muziek is daar echt zooo geschikt voor!
Ik heb het idee dat er ook iets 'stoers' komt bij undercover. Geen idee waarom maar ik voel het aan mn water.
Liesje1611 schreef:Stampende ruzie hier, moeders wilt dat ik NU, NU, PER DIRECT mijn kamer ga opruimen Yeah right, straf me later maar, bring it on, ik kom nu echt niet met mn kont achter de livestream vandaan.
petraaken schreef:is het mijn fantasie of ligt het niveau een heel stuk hoger dan de vorige dagen?Dat is zo.