Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bazinga schreef:Robin_S schreef:
Was mij ook opgevallen.
Edward heeft een ontzettend knappe prestatie neergezet gezien ze nog maar zo kort een combinatie zijn en hij best wel een zware tijd heeft doorstaan! Petje af
Zeker, mijn respect voor Edward groeit! Hoe hij toch in z'on korte tijd er zo voor gaat en niet blijft kniezen.
Toot staat helaas in zijn box in Duitsland, maar Edward gaat er met Undercover voor en ik denk eerlijk gezegd dat hij qua medaillekans zelf ook heel realistisch is. Toppie hoor!
RoosG schreef:Ik vind Edward wel één van de fijnere houdingen hebben, altijd al. Heel natuurlijk en rustig, ofzo. Heel fijn om naar te kijken..
Bazinga schreef:Robin_S schreef:
Was mij ook opgevallen.
Edward heeft een ontzettend knappe prestatie neergezet gezien ze nog maar zo kort een combinatie zijn en hij best wel een zware tijd heeft doorstaan! Petje af
Zeker, mijn respect voor Edward groeit! Hoe hij toch in z'on korte tijd er zo voor gaat en niet blijft kniezen.
Toot staat helaas in zijn box in Duitsland, maar Edward gaat er met Undercover voor en ik denk eerlijk gezegd dat hij qua medaillekans zelf ook heel realistisch is. Toppie hoor!
Rinske schreef:RoosG schreef:Ik vind Edward wel één van de fijnere houdingen hebben, altijd al. Heel natuurlijk en rustig, ofzo. Heel fijn om naar te kijken..
Ik stoot waarschijnlijk veel mensen tegen de borst, maar ik ben het helemaal met je eens. Ik zou de strakke Hojris wel eens onder Edward willen zien. Ben benieuwd of hij dan nog zo strak en sterk gereden moet worden
.
Cheytjuh schreef:...... en dat voor nog maar 6 maanden een combinatie zijn, die 2 kunnen alleen nog maar meer groeien