Mindfields schreef:Kijk en dan zie ik dus liever de voorwaartse wisselseries van Fuego dan dit.Nogal logisch
"I know he is not satisfied with this, but if you know from how far he came with this mare, he really gave one of his best performances. It's really hard to keep this mare from exploding, and when she doesn't, she can be one of the very best."
xCaitlin schreef:Tot nu toe geen problemen gehad met de livestream maar precies bij Edward loopt hij weer vast bij mij ook
Mmm dit klinkt niet heeel goed....ach, volgend jaar in Londen zijn Sisther en Tango er helemaal klaar voor!
Iets te scherp gezet in de piaffe op training preciesEn zonde van de wisselsMaar Sisther deed het zeker goed!
Foute scores op het scoreboard lieten de boel extra schrikken. Met 70.502 zit Edward dus onder de score van Sander
Sansje schreef:Mindfields schreef:Kijk en dan zie ik dus liever de voorwaartse wisselseries van Fuego dan dit.Nogal logischMaar Fuego kan ze best geslotener, heb ze beter bij hem gezien. maar hun groeien altijd in een tournooi.